Millet olarak tahmini ne zaman uzaya çıkarız bu hızla?
Sekülerler yeni yeni keşfediyor dini..

Millet olarak tahmini ne zaman uzaya çıkarız bu hızla?
Sekülerler yeni yeni keşfediyor dini..

Ben şu an önümüzde ne olaylar yaşarız ve daha büyük ne olabilir düşüncelerim şunlar, 3. Dünya Savaşı, İç savaş, kıtlık savaşı, afetlerin ve hastalığın çoğalma ihtimalleri olabilir mi? Endişesi var. Bu 2020 yılından sonra hayırlı bir şey olmuyor arkadaş insanlar daha da agresif birlik yok gibi bir şey ülkede bana göre. Bu durumda uzayı düşünmüyorum. Adamlar uyduları ile uydular arası savaşa bile geçme saffasında ulus devletleri. Her gün kimyasal bir fabrika patlıyor. Şu zaman da iyi bir şey görmüyorum...
Bilmiyorum. İnsanlar birbirine bakmayı değil, kendine bakmaya ve geliştirmeye çalıştığında daha bilge insanlar olacak. Bu sayede de daha çok gelişip hızlanacağız. Bilinçlenirsek bir iki yıla çıkarız gibime geliyor ¿
Cevap
2Cevap
Doğru kişi tanımı da bana çok saçma gelmeye başladı
Ben çok mu doğruyum da mükemmelim de karışımdakini de öyle hayal ediyorum
Bizi dövseler biz 50 yılda uzaya çıkamayız
Dövmek çözümse milleti falakaya yatıralım
Yok çözüm değil
Ben daha hanım hanımcık yazdım işte 😝
Kötü yorumları kaldırıyorum benim sorularımda. Kusura bakmayın. Ya da bakın farketmez.
Seküler kesim zekattan sonra bunu da öğrendi.. yavaş yavaş islamiyetle tanışıyorlar :)
Doğrusu bu
Evet ama bunu yeni öğreniyorlar :))
Bu seni ne ilgilendirir
Milletten biriyim ya hani ben?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?