Depremden dolayı yediğim bir kuru ekmekten bile utanır oldum, siz nasıl hissediyorsunuz?

İstanbul'dayım yediğim bir lokma peynir ekmeği yutamadım onlar aç mı diye örttüğüm yorgandan giydiğim kazaktan utandım onlar acaba bu kış gününde açıkta mı diye öğrenciyim gücüm çok yoktu 250₺ yollayabildim sadece ama o para 3 kişilik bir ailenin 3 öğününü bile karşılamaz ki çok üzgünüm ağlamak istiyorum

Depremden dolayı yediğim bir kuru ekmekten bile utanır oldum, siz nasıl hissediyorsunuz?
Depremden dolayı yediğim bir kuru ekmekten bile utanır oldum, siz nasıl hissediyorsunuz?
Cevapla