Bayramdan sonraki on gün içinde Yunanistan ve Rusya Türkiye'yi vuracak ve 3. dunya savaşı başlayacak bu dediğimi bir yere not alın demişti dersiniz
Not eğer bu yıl olmazsa seneye ramazanda kesin olur
Kaynak: şeyh Nazım, Tahir Şimşek, İskender evrenesoglu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
bende dediklerine katılıyorum ama açıpta netten bakma gereği duymadım 2-3 yıldır rüyalarımda gördüm bunları yani gayet normal bunlar zaten bi canımız var ölücez
sakin olun yani
Bende bunları kafamdan uydurmadım bazı evliyalarin videolarını izledim ve merak ettim sen nasıl rüya gördün ben şu an kafam karıştı yani savaş bu Ramazan damı ya da diğerinde mi olacak diye sen biliyorsan söyle
Senlen 30 binine girmek ne de zevkli olurdu da ihtiyacım yok. İddia da sevmem.
Aha, kuşlarına sor bakalım seçimi kim kazanacakmış?
Bu bayram olmazsa seneye olur demeniz zaten sahtekar haber olduğunu gösteriyor. Bize kesin gelin ikili oynamayın
Sana kötü bir haberim var seçim olmayacak iddaya gelince ben uydurmadım bir sürü evliya bir sürü kitap benim söylediklerimi söylüyor sadece hangi yıl olacağı belli değil ama bu yıl büyük ihtimal olacak
Soruyu kaydettim. Eğer dediğin çıkmaz ise soruyu ss alıp böyle şaklabanlıklara inanmayın deyip sitede paylaşacağım.
Hangi evliya kim bu insanlar
İbn Arabinin kitaplarında Rusya Türkiye'yi vuracak diyor savaş 3-4 ay sürecek diyor tek buda değil şeyh Nazım Ramazan ayından sonraki 10 gün içinde bişi olacak buda savaşa sebep olacak diyor sorumu kaydet bu Ramazan ayında olmazsa paylaş sana daha onlarca kaynak bilgi verebilirim şimdi inanma onlara dicen
Ama olursa şaşmam biliyor musun? Ne menem bir nesilmişiz. Her şeyi gördük.
filmlerdeki her şey gerçekleşti Bir zombi ve atom savaşı kaldı onların ikiside olacak tabi zombi değil ama yecuc mecuc denen varlıklar gelecek en fazla 50 yıl sonra oda olursa olur
Ben daha doktor olacaktım büyük hayallerim vardı ama benim daha kızım olacaktı adını Aybüke koyacaktım
Benimde hayalim var fizik mühendisi olmak istiyorum uçan daire ile galaksiler arası seyahet falan tabi biraz abartı ama hayal yani olmasa bile olmasın cokda önemli değil bu dünya'ya bunlar için gelmedik sana gelince ölürsen şehit olursun kalırsan altın çağı yaşarsın
Ben yaşamalıyım. Umarım iyi ve büyük düşünen herkes yaşar.
İnşallah
Hani deprem oluyordu la
Bak şimdi iyi dinle şeyh Nazım diye bir evliya var kendisi İstanbul depreminin ramazanda ya da Muharrem de veya bayramda olacağını dedi aynı şekilde savasinda ramazandan sonraki on gün içinde çıkacağını söyledi ama hiçbir zaman hangi yıl olacağını demedi sadece ay olarak söyledi ben bu yıl olabilir dedim ama olmayabilir de dedim çünkü savaştan önce İstanbul depreminin , güneş fırtınalarınin ve Uludağ patlamasının olması lazım ama hiçbiri olmadı tek buda değil İran n da işgal edilmesi lazım ama oda olmadı yani bu yüzden savaş falan bu yıl çıkmaz seneye Ramazan'a kadar bu saydıklarımın hepsi olursa o zaman savaş çıkar bunlar olmadan savaş çıkmaz... ama şunu unutma İstanbul depremi Muharrem ya da ramazan ayında veya bayramda olacak demişti dersin evet soracağım soru var mı inşallah anlamışsındır
Nazım kıbrısi daha çok cinler tarafından kandırılıyordu... ayrıca tasavvufçu.
Bu adamlara vahiy mi inmiş? Nasıl bu kader eminler
Adamın her dediği çıktı git bak en son Recep ayında Allah'ın gazabı gelecek demişti Maras depremi oldu
Kardeş böyle şeylerle kafanızı bozmayın. Beyninize yazık
Yunanistanı anlarımda rusya niye bizi vursun
Savaşa doğru herkes Amerika Türkiye'ye saldıracak zannederken aniden Rusya Türkiye'yi vuracak çünkü Yunanistan'ın dayısı Rusya , Rusya'nın hayalide sıcak denizlere inmek bak gör iki ay kaldı ama bu Ramazan dan sonra olmazsa seneye kesin olur
Rusyanın saldıracağını hiç düşünmüyorum ama saldırırsa Abd Türkiyeyi yedirmez artı yunanistana yakın olan rusya değil abd diye biliyorum
İşte bunun tam tersi olacak Amerika'da Türkiye'den yana olacak ama genede Rusya'yi yenmemiz zor olacak
Rusyayı zaten yenemezsin abd sağlam bi destek atmazsa ancak rusya şu an savaşta zaten ukrayna zayıf bi ülke olsada savaş baya maliyetli bi olay rusların uzun yıllar başka bi savaşa gireceğini hiç sanmıyorum
2 Ay kaldı bakalım ne olacak
Bilemeyiz Allah bilir zamanını ve yerini
İnsanlarin sozune saygi duymalisin denilen soz
Yalan söyleme
Kardeşim bak ramazan ayından sonraki 10 gün içinde bişi olacak bekle gör bu yıl olmazsa diğer yıl kesin olacak ama ben bu yıl olacak diye düşünüyorum
Boş yapma kardrsim. gaybi yanliz Allah bilir
Allah'ın evliyaları?
Sen evliya misin? Allah'tan başka kimse bilemez..
Peygamberler bile. ne zaman öleceğini bilememişlerdir. ya da kiyameti
Şeyh Nazım ve ibn Arabiyi takip et ve araştır
Benim de dini bilgim az çok var ibn arabiyi biliyorum onunla ne ilgisi var
Eee o söylemiş Ruslar Saldıracak savaş 3 ay kadar olacak o demiş
Onu bi araştırıp sana burdan yazayım
Ama şunu bilirim. Çoğu söylem yalan gaybi sadece Allah bilir.
youtube.com/shorts/aSC4nKbFMUo?feature=share
Adam alim değil diyor bu adam bişi bilmiyor Edison bile ibn Arabiye üstadım diye hitap ediyordu nasıl âlim değil
Edison kim ki? Edison bilim adamı bile değil tesla dan fikir çalip kendi icadiymis gibi empoze eden adamın biri
Kendisinden yüzlerce sene sonra ortaya çıkan telgrafın çalışma tekniğini bildirerek, Edison’u (1847-1931) dahî “Üstâdım” demek mecbûriyetinde bırakan İbn-i Arabî, Fâtih Sultan Mehmed’in İstanbul’u fethedeceğini, Yavuz Sultan Selim’in Şam’a geleceğini keşf yoluyla haber vermiştir.
Kardeşim önce edisonu araştır edison bilim adamı değil tesladan icat çalan bir adam ikinci olarak İslami araştır islamda kehanet diye bi sey yok gaybi Allah CC bilir. kötü yola sapma