Pazartesi günü okullar açılacak, ilk ve ortaokul öğrencilerine depremle ilgili konferans verilmeli mi?

Biliyorsunuz bu yaş grubundaki öğrenciler çok acımasız ve duyarsız olurlar. Birini şikayet etmeyi, birini küçük düşürüp ilgi çekmeyi marifet sanarlar. Deprem bölgelerinden çocuklar, batıdaki okullara geliyorlar ve sınıfta bu çocukları sıkıştırıp "Ailenden biri öldü mü? Depremde korktun mu?" gibi sorular sorarak o travmayı hatırlatabilirler.

Bunun önüne geçmek için depremzedeleri ayırıp, öğencilere konferans salonlarında bilgi verilmeli mi?

Pazartesi günü okullar açılacak, ilk ve ortaokul öğrencilerine depremle ilgili konferans verilmeli mi?
Cevapla