Apartmanla toplandık karar verdik binaya sismik izolatör taktırıyoruz ne düşünüyorsunuz?

Biz kiracıyız ama ev sahibiz de gönüllü, bütün daire sahipleri 150 şer bin TL katacak

tüm kolonlara sismik izolatörler taktırılacak, bir firmayla anlaştık,

İstanbul'da oturduğumuz için o depremden sonra çok endişeliyiz.

çok fazla insan öldü çok fazla bina yıkıldı olan paraya olsun candan değerli değil abi

Apartmanla toplandık karar verdik binaya sismik izolatör taktırıyoruz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla