Depremin 261. saatinde kurtarılan Mustafa, yakınını arayarak "ben iyiyim" demiş. Biraz tebessüm edebildiniz mi?

kurban olayım ya.. 261 saat enkazda kalıp hala iyiyim diyebilmek.. telefondaki adam nasıl ağlayıp herkes seni bekliyor diyor :( :(

Depremin 261. saatinde kurtarılan Mustafa, yakınını arayarak ben iyiyim demiş. Biraz tebessüm edebildiniz mi?
Depremin 261. saatinde kurtarılan Mustafa, yakınını arayarak "ben iyiyim" demiş. Biraz tebessüm edebildiniz mi?
Cevapla