LÜTFEN BU ÖNERİYİ HALK OLARAK YAYALIM DESTEKLEYELİM
Ülkemizde 7.7 ve 7.6 şiddetinde bir deprem meydana geldi. Yardım geceleri düzenlendi. Fakat siyasetçiler sadece birer maaşlarını bağışladılar genel olarak.
Bu depreme yardım amaçlı olarak siyasi partilerin hepsi 2023 seçimlerinde kullanacakları hazine yardımını bu seçimde almayıp depremzedelere bağışlasınlar. Bunlarla ilgili de devletin hukuk merciileri bunun denetimini yapsın. Bu seçim için alınan hazine yardımları depremzedelere bağışlansın. Çünkü siyasi partilerin her seçimde mahalle aralarına yüksek sesle seçim şarkısı çalarak geçmeleri gürültü kirliliğine sebep oluyor. Broşür bastırmaları ve flamalarıyla tüm mahalleleri donatmaları hem israf hem de çevre ve görüntü kirliliğine sebep oluyor.
Zafer Partisi, Memleket Partisi gibi seçim yardımı alamayan birçok parti internet üzerinden seslerini duruyor halka. Propogandalarını internet üzerinden yapıyorlar. AKP-MHP-CHP-İYİ-HDP bu partilerin gençlik kollarından olsun diğer partilileri olsun internet üzerinden çok daha etkili seçim propogandaları yapabilirler ve herkese ulaşabilirler. Çok daha az maliyetli olabilir. Tüm siyasi parti liderlerinin bildirileri kısa notlar olarak e devlet üzerinden, youtube videoları çekilerek ve sosyal medya kanallarıyla halka çok etkili şekilde duyurulabilir. Böylelikle halkın vergileri bu şekilde çarçur edilmemiş olabilir. Hem bu şekilde bir fedakarlık bu partilere seçmen olarak da dönebilir. Çünkü hazineden alacağınız o paralar bizlerin vergisi. Ben de vergilerimin daha faydalı işlere harcanmasını istiyorum. Depremzedelere kira desteği, konteyner, çadır gibi...
Ben yıllarca X partsine oy vermiş bir vatandaş olarak senin seçim şarkından, broşüründen, parti flamanla mahallemi donatılmış görünce benim oy tercihimi değiştirmiş olmuyorsun. Ben yine X partisine oy vermeye devam ediyorum. Y veya Z partisine geçmiyorum. Türkiye'de vatandaşların çoğunun oyu kemikleşmiştir. Pek değişmez. Kararsız seçmen de seçim günü geldiğinde gidip bildiğine oy verir çoğunlukla böyledir. O yüzden vergilerimizi israf etmeyin.
Üstelik bunu yapmak boynunuzun borcu AKP-CHP-HDP-MHP-İYİ PARTİ. Çünkü hepinizin yönettiği belediyelerinizdeki rant uğruna göz göre göre yaptığınız ihmaller yüzünden şu an 38 bin küsur insan öldü. Siz ve belediyeleriniz, hükümetleriniz bakanlıklarınız bu halka, ülkeye karşı görevinizi layıkıyla yerine getirseydiniz bunca insan bu kadar büyük bir yıkımla karşılaşmayacaktı.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer