Ahbap da bizim Afad da Selçuk Bayraktar da bizim Haluk Levent de oyuna gelmeyelim haksız mıyım?

Vatan hainliği yapıp fitne yayan devlet karalamaya çalışan, kurumları ve kişileri karalayan şerefsizlerin oyununa gelmeyelim lütfen değerli hemşerilerim..

Tüm depremzede kardeşlerimize de geçmiş olsun büyüklerimizin ellerinden öpüyorum.. cok geçmiş olsun diyorum küçük yavrularımızın alnından öpüyorum.

Hayatını kaybeden vatandaşlarımıza da Allah rahmet eylesin onaltı şehit makamına yükseltir inşallah..

Haksız mıyım arkadaşlar fitnecilerin oyununa gelmeyelim..

Haklısın
Değilsin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Hayatını kaybeden kardeşlerimizin yakinlarina da o acılı vatandaşlarimiza d yüce Allah'ım sabır versin
Ahbap da bizim Afad da Selçuk Bayraktar da bizim Haluk Levent de oyuna gelmeyelim haksız mıyım?
Cevapla