Ülke olarak çok büyük "ahlak" sorunumuz var yanlış mı düşünüyorum?

Fırsatçılık en ufak bir olayda ev ve gıda fiyatları uçuyor , ülkede felaket olsa yağma ve hırsızlık başlıyor , ve bunu din gölgesi üzerinde yapıyorlar en acınası hâl bu olsa gerek.

Benim bu ülkede en ufak bir umudum yok..

Özür dilerim ama yapılan yardımların da deprem zedelere gideceğine zerre inanmıyorum Allah biliyor ya en azından bir kısmı ile gösteriş sonra kendi aralarında dağılım..

Ülke olarak çok büyük "ahlak" sorunumuz var yanlış mı düşünüyorum?
Cevapla