Murat Yıldırım, yayında "En iyi yaptığımız şey yardım etmek ama yaptığımız bir diğer şey ise unutmak" demiş. Bu deprem unutulur mu?

şu an #TÜRKİYETEKYÜREK yayınında kesin unutulur çünkü bizim halkımız olayları bir gün konuşuyor, ertesi gün her şey normalmiş gibi geçiyor da bilemiyorum.. sizce ne kadar sürer bu olayları atlatmak :(

“Tüm Türkiye’nin başı sağolsun. En iyi yaptığımız şey yardım etmek. Ama yaptığımız bir şey daha var: Unutmak. Bunu unutmayalım…”

Murat Yıldırım, yayında En iyi yaptığımız şey yardım etmek ama yaptığımız bir diğer şey ise unutmak demiş. Bu deprem unutulur mu?
Murat Yıldırım, yayında "En iyi yaptığımız şey yardım etmek ama yaptığımız bir diğer şey ise unutmak" demiş. Bu deprem unutulur mu?
Cevapla