Deprem hadisesinden sonra İstanbul'u terk etmek isteyen var mı?

Merhaba arkadaşlar,

Yaşadığımız Pazarcık depremi sonrasında İstanbul'dan başka şehire göç etmeyi planladınız mı ailece?

Yoksa yaşayacağınız günü mü beklemektesiniz?

Deprem hadisesinden sonra İstanbulu terk etmek isteyen var mı?

#İstanbulDepremi

Güncellemeler
+1 yıl
Türkiye'de ilk defa deprem olmuyor.
Bakın insanın kendi çabası kaderinin bir parçasıdır.

Korona pandemisinde sokağa çıkma yasağı olmasaydı ölüm sayısı artacaktı.
Devlet sokağa çıkma yasağı ve tedbirleri sıkılaştırıncanl koronadan ölümler azaldı.

Aynısını deprem için dusunun. Tedbirler arttıkça, depremden ölümler azalir.

Ama derseniz mi; kaderim neyse onu yaşarım; işte burada tedbirsizlikten dolayı yine kaderini yaşar ve depremde ölme ihtimalini artırırsın.
Deprem hadisesinden sonra İstanbul'u terk etmek isteyen var mı?
Cevapla