Yaralarımızı sardıktan sonra AFAD eğitimi almayı düşünüyor musunuz?

Canlı yayında söyledikleri şöyle;

"Çok sayıda ekibimiz var ama çok geniş bir coğrafya içerisinde yıkım oldu. Ekipler tabii ki yetersiz kaldı. Sadece devlet mi bu konuda hatalı? Vatandaşlarımız da hatalı. Gelin eğitim verelim diyoruz bir tanesi gelmiyor"

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Toplam 309 oy kullanıldı
163
146
Evet
%67
121 Kız (74%)
85 Erkek (58%)
Hayır
%33
42 Kız (26%)
61 Erkek (42%)
Yaralarımızı sardıktan sonra AFAD eğitimi almayı düşünüyor musunuz?
Cevapla