Malum sıradaki depremin adresi İstanbul gibi duruyor ve İstanbul öyle 5 10 gunde yirtamaz... Aşırı çarpık kentlesme mevcut, yani enkaz altında kalsan iş makinesi bile giremez...
Ne olacak bilmem, ben gitmek istiyorum ama ailem burada..
Malum sıradaki depremin adresi İstanbul gibi duruyor ve İstanbul öyle 5 10 gunde yirtamaz... Aşırı çarpık kentlesme mevcut, yani enkaz altında kalsan iş makinesi bile giremez...
Ne olacak bilmem, ben gitmek istiyorum ama ailem burada..
İş, güç İstanbul'da. Ataşehir'de 26. katta oturuyoruz. Bu korkutucu işte. İstanbul'dan kalıcı olarak taşınmamız çok zor işimiz gücümüz hep burada. Eğer İstanbul için deprem sinyalleri artarsa muhtemelen Samsun'a müstakil eve taşınacağız.
Celal sengor Atasehir e güvenli demişti ama yine de bilinmez
İstanbul doğup büyüdüğüm yer ve 6 ay önce ayrıldım bu şehirden. En başta biraz zor geldi açıkçası. Metropol bir şehirden ayrılıp Anadolu'ya yerleşmek ama alışıyorsun yavaş yavaş
Nereye taşındinz hayırlı olsun
Teşekkür ederim. Giresun'a
Cevap
2Cevap
Yapacak bişey yok.
Hakkımızda hayırlısı olsun
Öğrenilmiş çaresizlik
Benim Kucukcekmece deyim
1. riskli bölge.
Esselaaaaa seslerini duyuyor musun?:))
Valla bize de öyle dediler de , nice binalar yıkıldı
Hoydaaaa😀
Beklemekten başka çaremiz yok
Öğrenilmiş çaresizlik
Gerçekler ama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?