Deprem bölgesinde ağır hasarlı binaya girdi, Atatürk portresini aldı. Siz olsaydınız ne yapardınız?

Deprem bölgesinde bulunan bir vatandaş, depremden ağır hasar görmüş bir binaya girerek duvarda asılı olan Atatürk tablosunu aldı. Şov yapıyor diyenler olmuş sizce şov mu yapıyor yok gerçek bir Atatürk aşığı mı?
Deprem bölgesinde ağır hasarlı binaya girdi, Atatürk portresini aldı. Siz olsaydınız ne yapardınız?
Şov yapıyor, ünlü olmaya çalışıyor. Çökme tehlikesi var oranın.
Gerçek bir Atatürk aşığı..
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Deprem bölgesinde ağır hasarlı binaya girdi, Atatürk portresini aldı. Siz olsaydınız ne yapardınız?
Cevapla