Deprem bölgesinde bulunan bir vatandaş, depremden ağır hasar görmüş bir binaya girerek duvarda asılı olan Atatürk tablosunu aldı. Şov yapıyor diyenler olmuş sizce şov mu yapıyor yok gerçek bir Atatürk aşığı mı?
Şov yapıyor, ünlü olmaya çalışıyor. Çökme tehlikesi var oranın.
Gerçek bir Atatürk aşığı..
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Deprem bölgesinde ağır hasarlı binaya girdi, Atatürk portresini aldı. Siz olsaydınız ne yapardınız?
Aslında gereksiz bulduğum bir davranış. Atatürk sevgisi duvardaki Atatürk resmini kurtarmakla ölçülemez. Onun görüşlerini benimsemekle olur... Ama yine de hoş bir hareket...
Kime neye show yapacak adamcağız. Belli ki Atatürk onun için büyük bir manevi değer yıkıntıların arasında atamızın tablosunu görmek onu üzmüş olabilir. Hemen başka yere çekmemek gerek.
şov yapıyor diyemem yaptığı çok tehlikeli hareket kimse bana saldırmasın bir resim onlarca insanın hayatını tehlikeye atıyor en ufak adımda oynama olsa bina çökse onlarca insan ölür