İki gündür nereye baksam herkesin dilinde İstanbul depremi, bu kadar konuşmak işe yarar mı?

.. sürekli haber sayfalarından İstanbul depremi başlıklı haberler mi düşmüyor telefonuma, tv'de sosyal medyada hep konu bu... peki bu kadar konuşup, kendimizi boğmamız ne yarar getirecek? olumlu yönde etki eder mi bu kadar konuşmak sizce?

İki gündür nereye baksam herkesin dilinde İstanbul depremi, bu kadar konuşmak işe yarar mı?
Cevapla