Yağmacıların dövülmesinin suç olduğunu söyleyenler neden zamanında tecavüzcülere idam diye ağladı?

Yoğ Hukuk devletiyiz yoğ biz şöyleyiz böyleyiz diye ezbere konuşan çakma hümasitler. Zamanında Tecavüzcülere yok idam , işkence , yok kadın hakları sözleşmesi falan diye ağlayan sizlerdiniz , ne oldu da bu Depremde yağmacılık yapan kansızların dayak yemesi rahatsız etti sizleri? , İdam da bir hukuk devletinde yok hatırlatırım. Kendinizle çelişmeyin , başınıza deprem gelmemiş , geldiğinde anlarsınız. Ezbere konuşup bizlerin canını sıkıyorsunuz? Polis de asker de istese kafasına sıkar atar bunları ve o rahatsız olduğunuz gerçekliğin çoğunu polis veya asker yapıyor. Ohh olsun yağmacılara. Ge.. bber. s. inler

Güncellemeler
+1 yıl
@ssalvatorre or. sbu seni. Umarım depremi yaşarsın ve biri tarafında yağmalanırsın , canına kast eder inşallah , a. mik ka.. şarı seni.
Yağmacıların dövülmesinin suç olduğunu söyleyenler neden zamanında tecavüzcülere idam diye ağladı?
Cevapla