Deprem bölgesinde pamuk şeker yapıp dağıtan amca çocukların yüzünü güldürdü. Herkesin elinden geleni yapması harika değil mi?

Normalde de pamuk şeker satıcısı olan amca pamuk şeker makinesini alıp deprem bölgesindeki çocukların yüzünü güldürmeye gelmiş. Herkesin elinden gelen neyse onu yapması çok güzel değil mi sizce de?

Deprem bölgesinde pamuk şeker yapıp dağıtan amca çocukların yüzünü güldürdü. Herkesin elinden geleni yapması harika değil mi?
Cevapla