Elbistan yıkıldı, memleketim yıkıldı, evsiz barksız kaldık. Ben yanmayayım da kim yansın?

Büyüdüğüm, sevdiğim, güldüğüm, ağladığım memleketim yıkıldı. Ortada kaldık. Bir hafta kümeste, tandirlikta ve arabada yattık. İnanilmaz bir soğuk.. mont yok ayakkabı yok yiyecek içecek yok.. Sürekli artcilar oluyor, yanımızda küçük çocuklar..

Elbistan yıkıldı, memleketim yıkıldı, evsiz barksız kaldık. Ben yanmayayım da kim yansın?
Cevapla