Keske o demprem bizim evde olsaydi ve bitek ben olmus olsaydim olmeyi isteyen var mı ?

Keske o demprem bizim evde olsaydi ve bitek ben olmus olsaydim olmeyi isteyen var mı? bosandiktan sonra cok ustume gelmeye basladilar her kafadan ayri ses bazen hic cikmak istemiyorum odadan okadar cok bunaldim yoruldumki bosandigim icin etrafi birakin ailemdeki insanlarin kardeslerimin bile hosuna gitti hissediyorum farkindayim konusmalardan tavirlardan buna dayanacak gucum kalmadi

Keske o demprem bizim evde olsaydi ve bitek ben olmus olsaydim olmeyi isteyen var mı ?
Cevapla