Deprem ile alakalı sinema filmi çekersem güzel olur mu ne dersiniz?

Arkadaşlar hepinize Merhaba şimdi bazen aklıma şöyle şeyler geliyor diyorum ki şu an deprem var Okey sıkıntı yok inşallah kısa bir süre içerisinde bütün yaralarımızı sarıp tekrar ayakta durabiliriz yakınını kaybetmiş olanlara da başsağlığı diliyorum

Milleti bilinçlendirmek altında deprem ile alakalı sinema filmi çekersem Güzel olmaz mı bu arada harbiden prodüksiyonlu film olmasını istiyorum oradan buradan kafamda canlandırdım seni arıyorları yazarsam ve onu yapım şirketine verirsem iyi olur mu Sizce böyle bir şeye kalkışmalı mıyım siz ne öneriyorsunuz
Deprem ile alakalı sinema filmi çekersem güzel olur mu ne dersiniz?
Cevapla