Arkadaşlar hepinize Merhaba şimdi bazen aklıma şöyle şeyler geliyor diyorum ki şu an deprem var Okey sıkıntı yok inşallah kısa bir süre içerisinde bütün yaralarımızı sarıp tekrar ayakta durabiliriz yakınını kaybetmiş olanlara da başsağlığı diliyorum
Milleti bilinçlendirmek altında deprem ile alakalı sinema filmi çekersem Güzel olmaz mı bu arada harbiden prodüksiyonlu film olmasını istiyorum oradan buradan kafamda canlandırdım seni arıyorları yazarsam ve onu yapım şirketine verirsem iyi olur mu Sizce böyle bir şeye kalkışmalı mıyım siz ne öneriyorsunuz
Milleti bilinçlendirmek altında deprem ile alakalı sinema filmi çekersem Güzel olmaz mı bu arada harbiden prodüksiyonlu film olmasını istiyorum oradan buradan kafamda canlandırdım seni arıyorları yazarsam ve onu yapım şirketine verirsem iyi olur mu Sizce böyle bir şeye kalkışmalı mıyım siz ne öneriyorsunuz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer