Arkadasim dedigim kisiden destek beklerken asla o desteği görmedim neden ki neden bi geçmiş olsun demedi?

Az önceki sorum kaldirildi sacma bi sekilde.. Neyde kendisiyle zamaninda sürekli iletişim halindeydik sürekli konusurduk deger verdim önemsedim dinledim.. Her sorununda akıllıca yorumlar yaptim falan kendisi dış ülkede yaşıyor bana gelip bir geçmiş olsun deprem olmuş demedi bekledim der mi diye ama yok. Tüm dünya duydu kız arkadasim duymadi (!) herhalde. Sizde bir sey var mi? Çok kişi ölmüş cok üzüldüm, çok geçmiş olsunn vs diye sormadi cidden cok zoruma gitti yazmaması. Ben yaziyim diyorum sitem ediyim falan ama galiba benim yazmam sacma olur. Siz olsanız kırılmaz mısınız? Tam bu zamanda destek beklerken o desteğin gelmemesinden dolayi?😔

Arkadasim dedigim kisiden destek beklerken asla o desteği görmedim neden ki neden bi geçmiş olsun demedi?
Cevapla