Deprem yuzunden hukumetin ustune gidilmesi ne kadar dogru?

10 farkli sehirde deprem oldu insanlar saniyoki keyiflerinden enkaz altindakilere yardim etmiyolar yetisilmiyo maalesef İstanbul'da kar yagdiginda bile bunu uzun sure cozememislerdi 10 farkli ilde deprem olmus nasil herkese bi anda yardim edilsinki normalinde malum partili degilim ama bu konuda ustlerine fazla gidildigini dusunuyorum hatalari var mi var zamaninda denetlemeleri lazimdi guzelce ama suanda problemimiz deprem

Deprem yuzunden hukumetin ustune gidilmesi ne kadar dogru?
Cevapla