Tüm kanallarda deprem haberi olması sıkmadı mı, bunaltmadı mı en azından başka şeyler verilmeli siz ne düşünüyorsunuz?

Merhaba nasılsınız tüm kanallarda deprem haberi olması sizi de bunaltmadı mı artık, her kanal aynı kaç gündür, artık sıkmaya bunaltmaya psikolojiyi bozmaya başladı, tv yi çocuklar da izliyor, bazı kanallarda program, çocuklar için programlar veya en azından deprem dışında yine önemli olan mesela ilk yardım eğitimi vb olabilir, haksız mıyım?
Tüm kanallarda deprem haberi olması sıkmadı mı, bunaltmadı mı en azından başka şeyler verilmeli siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla