Abi bu sular neden gelmiyor resmen ortalığı mob götürüyor salgın başlayacak diye korkuyoruz?

Merhaba KScanlar

Bildiğiniz üzere bende Adıyaman Besni'de depremi yaşayanlardan birisiyim.

Su gelen yardımlarla içmelik alıyoruz ama temizlik için hala hasarlı olsada girilebilen oturulan binalar da bulaşıklar, çamaşırlar birikti lavabolar leş hale geldi.

Sabah 8 gibi duyuru yapıldı asla içmeyin ama temizlikte kullanın geçici verilecek dendi ama hala yok bir şey. Doğru düzgün iletişim kurulacak kimsede yok endişe etmeye başladım şahsen.

Depremden etkilenen diğer yerlerde duramlar nedir sular verildi mi?
Abi bu sular neden gelmiyor resmen ortalığı mob götürüyor salgın başlayacak diye korkuyoruz?
Cevapla