Depremzedeyim urfadayim dışardan biri olarak nasıl hissediyosunuz?

Yani bir ansızın gece zamanı her şey sallaniyo her şey yere dusuyo bitmiycek gibi geliyo insana çok kötü bir durum...

Depremzedeyim urfadayim dışardan biri olarak nasıl hissediyosunuz?
Cevapla