Güncellemeler
+1 yıl
Biz soğuktan can tehlikemiz ve açlıktan kaçarken milletin düşünceleri zoruma gidiyor. Günahını almak istemiyorum ama full doluydu o oda kız giderken Alkah yardımınız olsun hepsini aize bıraktım dedi bizim oda ve yan odadaki kız bana dedi ve odamızda yer yokken bende oraya diğer kardeşlerimi gönderdim yerimiz yoktu diye ama biz almadık ve sadece o temizlikçiyi gördüm orada odayı temizler gibi yapıyordu belki bakmadım temizlkçi mi onu bile bilmiyorum yemek sırasında
Güncellemeler
+1 yıl
Kykdeki kadının yazıma laf etmesi.. Bende üniversite öğrencisi olucam hani hos değil yaptıkları ve yazımıda gayet beğenirim laf dalasına gidebilirdim neyse dedim onun yaptığı yemeklede eleştirmeden bırak o Şu an çalısan ve bana kötü davranmak zorunda değil bizim derdimiz var zaten oraya kötü durumda olmasak bende bayılmayarak geldim insanların tavırları o kadar kötü ki Sinirlerim bozuldu depremden kurulduğumuzada hiç sevinemiyorum zaten basımıza gelmeyen kalmadı. Her gün acildeyiz sokaktayız
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Merhaba
Geçmiş olsun
Bu insanlar insan değil sadece insan görünümünde bunlar hayasız bunlar pislik insanlar insanların acılarını fırsat bilip hâlâ şerefsizlik peşinde
Biz kötüleniyoruz ama gerçekten son ana dek te yardım taleplerinç reddettik bizde bağısta bulunduk paranın Şu an zerre kıymeti yok katlayıp yicekmiyiz? Sıcak yer ve erzak yok ama insanlar hala laf atma dalasındalar
Provakasyon eylemler ülkeyi karıştırma ama artık bende bıktım
Böyle durumlarda herkesi paketler gibi çıkartıyorlar dışarı, pandemide de benzer bir şey yaşanmıştı
Yurtta olan ne oyle yaa
Nasıl yani anlamadım