4-5 gün keşke rüya olsaydı içim acıyor. Ne yapacağız böyle?

Gerçekten basım ağrıyor içim acıyor bir videoya gülüyordum az önce kendimden utandım gözlerim doldu birden psikolojimiz çok bozuk keşke şu 4 5 gün koca bi rüya olsa ekonomimiz de bu olaydan sonra iyice baticak bir sürü insan kaybettik videolar haberler içimi yakıyor marmara da bekleniliyor diyorlar şimdide depremi bıktım artık felaketler nezaman biticek 20 yasindayim virüs darbe ekonomik kriz deprem daha ne göreyim ki 😢

4-5 gün keşke rüya olsaydı içim acıyor. Ne yapacağız böyle?
Cevapla