Güncellemeler
+1 yıl
Esyalarimi esirgemiyorum ama dolabımdaki esyalar Yurtta bıraktığım esyalar elbiselerim topuklu çizmelerim günlük suslu cantalar falan islerine yaramaz ki almaya gidip onlarin ihtiyacı olanları birakip gelirim demistim?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
deprem zedelere yardım ediliyor bu konuda kullanırlarsada sevap işlemiş olursun hem allah senden razı olur :) bence çokta sorun etmemek lazım onlarda zor durumdalar
Yurtta bıraktığım esyalar elbiselerim topuklu çizmelerim günlük suslu cantalar falan islerine yaramaz ki almaya gidip onlarin ihtiyacı olanları birakip gelirim demistim
Eğer ihtiyaç sahiplerinden daha çok ihtiyacın yoksa bence bırak kalsın bir ihtiyaç sahibine ulaşır.
Yurtta bıraktığım esyalar elbiselerim topuklu çizmelerim günlük suslu cantalar falan islerine yaramaz ki almaya gidip onlarin ihtiyacı olanları birakip gelirim demistim
Bence sırf onları alıp birşeyler bırakmak için gitmen anlamsız ve Şu an su durumda belki bir ihtimal bile olsa gitmemen daha doğrudur diye düşünüyorum
Niye anlamsiz ki ozel esyalarim sonucta
Gitmekten se vazgeçmek daha doğru olur şu an. Gittiğin zaman göreceklerini düşün gittiğin zaman orada çekeceğin zorluğu da düşün derim
En azindan belki durur orada yardimim dokunur giderken de bir seyler gotururum onlari daha iyi anlayabilir empati kurabilirim
şu an psikolojisi sağlam insanlar lazım o bölgelerde soğuk kanlı bir şey gördüğünde kendini tutamayacak değil gerektiğinde gerekeni yapabilecek insan lazım. Çok boş boş gezen insan var Şu an orada em ufak bir şeyde bayılıp kalan kusan suratı eşkiyen.
Yok o bölgede değil benim yurdum Kırıkkale'de Ankara 'ya yakin olan yer var ya orada. Bizim kyklara deprem bölgelerinden gelenleri yerlestirdiler. Bende simdi odadan kilitli dolabımdan esyalarimi alssm mi diye soruyorum
Yanlış anlamanı istemem ama benim gün boyu gördüklerim enkazdan kaçanlar kolu ezilmiş insan da var suratı yara bere içinde olan da. Ne kadar olabilirki eşyaların hem ihiyiyacı olmayan bir insan dokunmaz bile ona için rahat olsun derim ben.
icim rahat ama ütūm var ısıtıcım var annemin diktigi elbiselerim ve bu zamana kadar benim diktiklerim. Bırakmak istemiyorum
5 6 tane tir gönderdi ailem. Yardim cok ettik şimdi yjne gereken yardimi yaparım
Ya yenisi dikile bilir daha güzeli dikilenimiz bir ütü bir ısıtıcı bu kadar önemli mi
Bir elin verdiğini bir el görmicek bence bu kadar çok yardım yapabiliyorken bir dolap eşyaya ihtiyacın yoktur diye düşünüyorum ben
Ben de aynı sekıl bazayı ben kitlemedim bile
Cidden mi... Inşallah suriyeli denk gelmez yoksa yagmalarlar
Kız deme öyle adidas ayakkabım var
5000 tl lik kıyafet var en az
Benim daha fazla valla
Napcaz
Bwn yarın gidip alacagim ya. Onlarin acısını paylaşıyorum yasiyorum elbette ama su an onlarin kafasi ile dusunemem gereken yardimlari yaptım o esyalar onlarin isine yaramaz bana vicdan yaptırmaya çalışıyolar
Hangğ ğldesin den
İldesin sen
Kırıkkale'de benim eşyalar ben Ankara sen neredesin
Sivas ben napcaksak ya ne zaman gitceksin
Yarin giderim ben
Sen sivasa hangi sehirden gideceksin
Nevsehır ya ama sızınkısı yakınmıss
Ay benimki cok yakin senin git git gitmez
Evet öyle bölümün ne senin
Hukuk benim senin ne
Benimki de matematik ya
Bölümün iyiymiş
Seninki de iyiymis ulkede matematige kafasi basan cok az başarılar
Evet öyle konusmak istersen gizliden cıkabilirim normal
Olur cik
Çıktım gel
Xper seviyem mesaj göndermek icin uygun degilmia ahsyshshshhs
Takip at bakalım dkslxlc ben yazıyımm
Twitterda paylaşanları gördüm de ya ihtiyaçları varsa alsınlar ama bazıları yağmalıyo yazmışlar twitter kyk yı
Mersinde diye birisi yazmış inşallah doğru değildir öyle haber yapıyolar yurtlara soralım öyle alalım eşyaları işlerine yarayanları bırakırız hem onlara faydamız olur hem de uzun süre gidemezsek bize lazım olur
Valla alıyorlarmış depremzedeler içeri bil istedim