Depremzedeleri daha iyi anlamak için bunları yapmam doğrumu?

Pskolojik olarak anlayamam asla biliyorum ama ruhsal olarak kendimi çok kötü hisediyorum vicdan azabı çekiyorum onlar orada o beton yığınlatin arasında aç, susuz, çok soğuk bir hava da resmen buz tutuyorlar. Benim onaların çektiğini bedensel olarak hissetmek için kendimi aç susuz birakmak, dışarida uzun süre beklemek istemem, saçma mı olur

Çok kötü hissediyorum. onların çektiklerini en iyi şekilde hissetmek istiyorum, ama ben üşüdüğüm zaman dayanamayıp içeri girerim, onlar hala birilerinin onları çıkarmasını bekliyicekler😭😭

Bu çok acı...

Depremzedeleri daha iyi anlamak için bunları yapmam doğrumu?
Cevapla