Gündem konusunda 906 cevap paylaştı. arkadaşlar haddinden fazla kıyafet yatak ve yorgan var ekiplerin öncelikli ihtiyacı jeneratör ve aydınlatma sistemleri karanlıkta kalıyorlar onun dışında inanılmaz derecede kıyafet yatak ve yorgan var aydınlatma sistemi varsa gönderebilirsiniz
hatta haddinden fazla yatak yorgan kilim ve kıyafet var
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBence gonder biizim ülkemiz her şeyi yanlış anlliyor ya da işine gelmiyor abiye topuklu ayakkabı yollamışlar dalga geçer gibi o yüzden sıfır etiketli olsun diyorlar ama bunları gönder ben de montlarimi kiyafetlerimi bı defa giydim veya giymedim tabi gönderdim
00 Yorumla
İkinci el kıyafet alınmıyor. Yığınla kullanılmış kıyafet var toplama merkezlerinde. Sanırım sonu geri dönüşüme gitmek olcak. Zaten artık kıyafet de istenmiyor. En azından benim olduğum yerde öyle..
02 Yorumla
Soran+1 yılKayseriden göndereceğim
Baya eski olan ikinci el kabul edilmiyormuş. En üstteki gri olan eski görünüyor. Ama diğerleri idare eder yani olur belki. Daha kalın ve sıcak tutan şeyler koymaya çalışın.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
57Cevap
- Gündem konusunda 26,7b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet bence tabi ki işe yarar önemli olan böyle günler de düşünmek ve yardım etmektir zaten. elinize sağlık. böyle güzel düşünmeniz için teşekkürler.. eski kıyafetini gönderir ama o eski kıyafet temiz olmalı, yıkanıp ütülenip gönderilebilir. ama ikinci el kıyafet alıyorlar mı bilmiyorum en son yaptıkları açıklama da ikinci almadıklarını söylemişlerdi. Sıfır kıyafet kabul ediyorlar diye biliyorum Göndersen bile ayrılıyorlar ve çöpe gider büyük ihtimalle.. Sıfır kıyafet kabul ediyorlar bu yüzden bence iyice araştırın ya da yeni ve temiz kıyafetler göndermeyi deneyin eğer varsa yoksa bile almayı deneyin her türlü küçük büyük yardıma ihtiyaçları var şu an. bu yüzden yardım etmeliyiz ne olursa olsun. güzel düşünmek her zaman güzeldir. kim bilir nasıl ihtiyaçları vardır şimdi...
12 Yorumla
Soran+1 yılEtiketi koparmıştım. Alman bi kadın birkaç bir şey vermişti ama yeni alıp verdiler bende giymedim yine de alırlar mı ki
- +1 yıl
İnanın hiç bilmiyorum. ben sadece bildiğim kadarı ile sıfır olması gerekiyor
+1 yılNe kadar güzel bir insansın sen ❤ Allah senden razı olsun.
Uygun olmaz mı hiç? Elbette ki uygundur.
Alay eden leşler de var diğer tarafta, sararmış kıyafetlerini alay etmek için gönderenler, abiye gönderenler, daha iğrenç şeyler gönderenler.
Tamam, insan eski kıyafetini gönderir ama o eski kıyafet temiz olmalı, yıkanıp ütülenip gönderilebilir. Kaç kişinin yüreğini ısıtacaksın kimbilir, kaç kişinin dualarında olacaksın kimbilir.
Birde gizliden soruyorsun, ne güzel bir insansın sen. Taa burdan hissettim samimiyetini ❤23 Yorumla
Soran+1 yılKötü şeyler yazan olursa diye gizliden sordum
Soran+1 yılTeşekkür ederim ❤️
- +1 yıl
Kimsenin haddine değil kötü şeyler yazmak.
Rica ederim ❤
Hepsi uygun çokta güzeller ama ikinci el kıyafet alımı olmuyor maalesef. Göndersen bile ayrılıyorlar ve çöpe gider büyük ihtimalle o yüzden hiç gönderme. Hepimiz bir şeyler yapmak istiyoruz ama elimizden bazen bir şey gelmiyor. O yüzden çok dua edelim.
47 Yorumla- +1 yıl
Eğer eski püskü yırtık filan değilse temiz ve çok eskimemişse çöpe gitmez herkesin sıfır elbise gönderecek durumu olmayabilir böyle bi israf yapılacağını düşünmüyorum iş görmesi önemli şu an da yapılan konteynerlerda bile çok zaman almasın diye mutfak tuvalet yapmıyorlar önemli olan iş görmesi ordan insanlar bi canını kurtararak çıkıyor esya kıyafet yok gececi olarak iş görmesi önemli o kıyafetleri bi ömür giymeyecekler yoksa..
- +1 yıl
Dualar , Dualar Geri Getirmiyor. Gideni Gittiği Yerden, Geriye Döndürmüyor!.
- +1 yıl
Ben bulunduğum ilçenin belediyesinin yaptığı yardıma kıyafet verdim hiçbir şekilde ikinci el kıyafet getirmeyin diye bir çağrıda bulunmadılar gerçi verdiğim çoğu hiç kullanılmamış birçoğu çocuk kıyafetiydi ama az kullanılmış eşofman filanda vardı eğer bunu çöpe ayiriyolarsa şu zamanda bu israftır ki zaten israfta büyük günahtır halkı çok zengin filan sanıyo heralde 2. el kıyafeti ayıranlar yani şunu diyolar kullanılabilir kıyafetin olduğu 10 tır göndereceğimize sıfır kıyafet 1 tır gönderelim zihniyete bak (sözüm sana değil)
Soran+1 yılYani bence de hani gecelik falan koymadım ince şeyler koymadım topuklu ayakkabı koymadım sararmış eski yırtık şeyleri koymadım. Temizlerdi yıkadım ütüledim götürüyorum şimdi
Soran+1 yılEvet herkesin durumu uygun değil sıfır almaya hani bende var ama etiketi koparmıştım
Gizli Üye(30-35)+1 yılyarar su an onlar kıyafet seçecek halde değil zaten. Saçma sapan yazlık kıyafet olmadığı sürece sıkıntı olmaz gerekirse bi kere giyip atsınlar. Ben de böyle yaptım keşke imkanım olsa ama en kıytırık montlar bile olmuş bin lira elimden yeni alıp yollamak gelmedi maddi olarak ama evdeki temiz kıyafetlerimden yolladım aralarında hiç giyilmemişler de var az giyilmiş ama tertemiz olanlar da. Satmak için dolaba koymuştum ordan gelecek 3 kuruş gelmesin dedim onları yolladım. insanlar orada ev hali ve gece oldugu için incecik pijamalarla sokakta kaldılar yeni olmasa bile bizim gönderdiğimiz kıyafetler nimet şu an o yüzden hiç şüphe etme
14 Yorumla- +1 yıl
Bunu neden gizliden söyledin beyinsiz misin
Cevap sahibi+1 yıl@olabililmez ne fark eder soruya insan gibi iyi niyetle cevap vermişim bu mu önemli şu an? ayıptır yaa burada elimizden geldiğince yardım etmeye çalışıyoruz soran kişi şüphe eder de belki göndermez diye kötü durumdaki insanları düşünüp destek veriyorum gizliden yazdım diye beyinsiz mi oldum? Sizin gibi iyi niyetle yazılmış bi yoruma karşılık hakaret etmekten iyidir yaptığım. Yine de cevap vereyim böyle bi durumda bile açık yorum yaptığımda tanışma mesajı atan bilinçsizler var onlarla uğraşmamak için gizliden yaptım
Cevap sahibi+1 yıl@olabililmez seninle tartışmicam iyilikten bile anlamayıp boş boş konuşup insanın canını sıkıyosun. allahından bul böyle zamanda yaptıklarının cezasını
- +1 yıl
Kim gizli kim değil kimseyi ilgilendirmez kendinize gelin bari şu günde insanlara sataşmayın
hepside güzel uygun. kullanılmış almıyorlar. ama sen yine düşünüyorsun ve güzel düşünüyorsun. başkaları gecelik yolluyor soğukta gecelikmi giyilir Allah aşkına yaa bir şöyle düşünceli olsalar keşke.
22 Yorumla
Soran+1 yılSekiz tane resim atılabiliyor anca bunları attım
Soran+1 yılAma onun dışında bolero , yelek , şapka , atkı falanda var
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence uygun ama 2. el almıyorlarmış onuda anlamadım ki sen bunları yıkasan ütülesen güzelce gayette giyilir neden almadıklarımı anlayamadm bakteri hastalık açısından dediler ama şuam onu kim düşünür ki mağazadan yeni 1 tane alsak 1 kazak en az 100 tl eee çoğunluğufa dantelli boncuklu bişey oluyo boncuklu kazağa 100 tl verceğime 100 lirayı bağış yaparım ama kıyafette lazım
02 Yorumla- +1 yıl
Bunu neden gizliden söyledin beyinsiz misin
Cevap sahibi+1 yıl@olabililmez benim gizli olmamla ne alaka ki ben her soruyu zaten gizli cevap veriyom bu niye sana battı ki
+1 yılUygunlar. Biz gönderdik gelen görevliler durumun zor olduğunu söyledi. Ne varsa gönderin dedi. Tabi yırtık pırtık en kötü şeyi göndermek gerekmiyor. Güzellerini seçmişsin zaten. Eline sağlık, Allah kabul etsin
10 YorumlaGönder bence elinde ne varsa güzelce yıkayıp onlar ayırıyor zaten poşete mi kutuya mı koyacaksın bilmiyorum ama üstüne ne koyduğunu da yazarsan alırken onlara kolaylık olur bakarak ayrıştırması işleri zorlaşıyor diğer türlü ayırmakla
10 Yorumla
+1 yılHayır ısıtan sıcak polar istiyorlar çorap şapka bere yani bu elindekilet kullanılmaz binlerce yığınları var baş bas uyarıyoar ince tayt saçma pantolonlar göndermeyin eskilerinizi giymek istemeyebikirler
00 Yorumla- Gündem konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılUygun gibi ama corap hijyenik ped vs gibi yardimlar oncelikliymis elektrik olmadigi icin bence lamba pil vs bence daha iyi olur
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama gücüm yetmiyor o kadarına maalesef. İşim de yok ondan alıp gönderemiyorum.
- +1 yıl
Olsun canin sagolsun bende gucumun yettigini yaptim kiyafet de oncelikli
+1 yılGayet iyi ve temiz görünüyor. Olum kar kış ulan, depremzede olsam alıp ne var ne yok giyinirim ayırt etmem... Allah soğukla sınamasın. O halde iken kimse iyi kötü düşünmez giyer bence...
20 Yorumla2. el kıyafet almıyorlar 2-3 kere giydiğim çok kaliteli montlarımı insanların ulaşmak isteyip alamayacakları sweetlerimi götürdüm almadı canım belediyeeler.
10 YorumlaÇok daha eski şeyler gitti bugün o insanlar açıkta şu an. İyice temizleyip gönderin KALIN VE TEMİZ olması yeterli
05 Yorumla
Soran+1 yılYıkanıyor şu an
Soran+1 yılSonra da ütüleyeceğim
Soran+1 yılBazıları almazlar diyorlsr ama gidip alacak gücüm yok masum
Soran+1 yılMaalesef *
+1 yılCanım benim güzel düşünmüşsün ama saglik sorunları oluşması ihtimaline karşın sıfır kıyafetler kabul ediliyor.
02 Yorumla
Soran+1 yılSıfır var ama etiketi kopartmıştım
- +1 yıl
Öyleyse alınır tabii ki Allah senden razı olsun 💗
+1 yılKışlık kazak Mont atkı eldiven bere lütfennnnnn.. 2. El istenmiyor.. Birde orada hijyenden insanlar hasta olmasın
10 YorumlaKlubümüzün gönderdiği ikinci el eşyaları tabi çok eski olmayan bi yırtığı olmayan kıyafetleri Afad almıştı.
10 YorumlaKıyamam ya 🥰uygun evet ama ikinci el alınmıyor diye biliyorum.
13 Yorumla
Soran+1 yılYok yok giymedim hiç bir iki kere giydiğim var birini de temiz hepsi
Soran+1 yılBunları sormak istedim
+1 yılKalın giyecekler olur bizde alt üst içlik çok aldık kıyafet var içlikte lazım yoldayız inşallah gidiyoruz hatay'a
00 Yorumla
+1 yılBen bugun aradim kizilay 2. el urun almiyormus ama afad aliyo
01 Yorumla
Soran+1 yılTamam afada veririm
+1 yılİnce gibi bunlar ve birde ikinci el yollamayın diyolar.
010 Yorumla
Soran+1 yılİnce mi dikkatli bakın
- +1 yıl
3-4-5-6. Fotodakiler ince belli.
- +1 yıl
Orlarda hava gece eksiler de bunlar korumaz.
Soran+1 yılBiri kışlık tayt zaten siyah olan diğerleri de çok kalın değil ama kalın yine de
Soran+1 yılBuralarda da gece ekside
Soran+1 yılYav arkadaşım olmadı üst üste giyer demi
- +1 yıl
Pembeli, grili, çizgili ince burdan belli oluyo.
Soran+1 yılPembe değil o kırmızı
- +1 yıl
Ne farkeder.
Soran+1 yılKışlık evet tam kalın değil ama yazlık değil en azından
+1 yılArkadaşlar kullanılmış elbise yollamayın gidin 300-400.000 verip al
019 Yorumla- +1 yıl
Şahsen ben senin yerinde olsam gider alır gönderirim böyle giyinmiş elbise yollama gerçekten hiç hoş durum değil
Soran+1 yılHiç giymedim bir tanesini 1-2 kez giymiştim sadece içlerinde yeni olanlar varr
- +1 yıl
Yeni olanlar varsa gönderin Sizden ricam gerçekten hani yanlış anlamayın hastalık olur şey olur hani ayıp olmasın sonuç olarak güzel bir şey değil
Soran+1 yılBiliyorum düşündüm bunu
Soran+1 yılYarın götüreceğim zaten hani makineye tekrar atacağım ki iyice tertemiz olsun diye
- +1 yıl
Rabb'im milletiminizden razı olsun Vatan sağ olsun
Soran+1 yılYani evet dua ediyorum , kan bağışı yapacağım , kıyafet yardımı yapacağım elimden gelen bu maalesef. Bizde depremi yaşadık ama onlar kadar etkilenmedik. Param olsa yiyecek alırdım ama alamıyorum elimden gelen bu.
- +1 yıl
Ben de aynı şekilde. Kayseri'de yaşıyorum. Fena sallandık, yıkılan birkaç bina oldu. Hasar alan çok bina oldu. Kimse evlerinde değil. İşin kötü tarafı insanlar bunun 1000 katı kötü şeyler yaşıyorlar. Görmesem asla hayal edemeyeceğim bir yıkım söz konusu. Elimden geleni yapmak istiyorum ama bu konularda çok bilgisizim maalesef
Soran+1 yılKayserinin neresi? Bende oradayım.
Soran+1 yılSakın dönmeyin. Talas evet çok katlı binalar var ablamda oradaydı köye gittiler. Yakınmış bize de mazaka landın oradayız bizde işte
Soran+1 yılBizim gidecek yerimiz yok evde sağlam ondan buradayız mecbur
Soran+1 yılFay hattı Talas ve oradan geçiyormuş bence gitmeyin
Soran+1 yılUmarım
- +1 yıl
yorumu iyi niyetle yazmışsınız terslemek amacıyla yazmıyorum yanlış anlamayın ama şu an hipotermiden ölmekten daha tehlikeli değil hastalık. Sokaktaki insanlar bizim seçme şansımız yok 2. el de olsa gönderin diyo ortada ayıplık bir durum yok yani. Biz de o durumda olsak sıfır kıyafet isteme lüksümüz olmaz tabi ki yırtık pırtık şeyler yollanmaz o ayrı ama 1 maks 2 kere giydiğim kıyafetlerimden yolladım ben pijamayla sokakta kalmalarından daha iyi şu anda
Battaniye gönderin ve ıslak mendil çocuk bezi bunlara çok ihtiyaç var
10 Yorumla
+1 yılTabi ki yarar...
Çok ince düşüncelisiniz.
Keşke herkes sizin gibi olsa.00 Yorumla
+1 yılevet kışlık olması çok önemli neler neler koyanlar var kolilere çok iyi düşünmüşsün
00 Yorumla- Gündem konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılUygun ama bunlar 2. El.
Kıyafetlerle 2. El olmaması tercih edilir.00 Yorumla Uygun canım benimmmmm hava soğuk birilerine yardım olur tabi
00 Yorumlaİnceler değil ama kalınlar uygun. Çok soğuk oralar öyle düşün.
00 YorumlaYarar ben de mont kazak ayakkabı başörtüsü patik vs gönderdim
00 YorumlaGündem konusunda 514 cevap paylaştı. Sağlık ve hijyen sebebiyle 2. El ürünler kabul edilmiyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence uygun, işe yarar kıyafetler bunlar, atkı, eldiven fazla varsa onlardanda gönderebilirsin
08 Yorumla
Soran+1 yılBir tane var hepsinden
Soran+1 yılMaalesef fazla yok ama yine de olsun
Cevap sahibi+1 yılYo düşünmen bile yeter, ama tayt koyma bence
Soran+1 yılNeden
Soran+1 yılYa ama incelerden değil ki bu kışlık olan taytlardan sıcak tutar
Soran+1 yılVe hava buz gibi üşümemeleri gerekiyor
Cevap sahibi+1 yılYani ne biliyim, bilemedim ki
Cevap sahibi+1 yılYinede karar senin
+1 yılBak hangi giyim yollarsan yolla hepsi yararlı mühimi olan senin düşüncen
00 Yorumla
+1 yılBence herbiri birinin bir eksigini kapatir. Allah senden razi olsun
00 Yorumla
+1 yılKalın kollari kapalı olması iyi bence havalar soğuk
00 Yorumla
+1 yılEvet uygun. Afad 2. El alıyormuş ama ahbap almıyordu
00 Yorumla
+1 yılBence gayet uygun gönder hemen. Bu havalar da uzun bir şeyler mutlaka lazım olur.
00 Yorumlaİkinci el almıyorlar maalesef ya hastalık olabilir vs diye ♥️ kalbin güzel
00 Yorumla
+1 yılEvet bende uygun temizse yırtık falan yoksa güzelce katla poşetle üzerine ne olduğunu yaz gönder
00 YorumlaHatay depremzede olarak kiyafet yardimi nerdeyse hic denecek kadar az artik ilk gelen bir tir elimze ulasti her yere farkli kordine edilmis tirlar ve cok karisikti
Kiyafet ve ayakabi ihtiyacimiz var yardimci olabilirseniz00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılevet gayet uygun ama lütfen yetkili merciilere ver sık sık duyuru yapılıyor çünkü kimin ne yaptığı belli olmamaya başlamış
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılburada çok gönderdiler, ikinci el alıyorlar yıpranmış olmasın temiz sıcak tutan kirafatler olsun tamamdır. Allah razı olsun
00 Yorumla
+1 yılUygun tabiki diğer aptallar gibi topuklu ayakkabı bikini gibi aptal şeyler göndermiyorsun sonunda beyni olan insanları görmek çok iyi bişe Allah senin gibilerden razı olsun
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Gizli Üye(25-29)+1 yılBazıları çok saçma şeyler gönderiyor bunlar harika önemli olan ise yarayan şeyler olsun
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHocam bu mont degil bildigin yelek kollari acik?
03 Yorumla- +1 yıl
Bunu neden gizliden söyledin beyinsiz misin
Cevap sahibi+1 yıl@olabililmez Sen benim yorumuma maydonoz olmazmisin bi...
Cevap sahibi+1 yıl@olabililmez Beyinsiz diyene bak herkese ayni yorumu kopyala yapistir yapmis, sana neden bu kadar dokundu milletin gizli olup olmamasi acaba, sana ne yani "BEYINSIZ"
Gizli Üye(18-24)+1 yılKullanlmaış olsa daha iyi olur tabi ama bunlarda idare eder
00 YorumlaBakın ben de belediyede sıtaj görüyorum ince kıyafetleri atıyorlar yırtık kıyafetleri falan
03 Yorumla
Soran+1 yılYırtık değil ki
+1 yılEvet uygun iyi yapmışsın Allah kabul etsin yeni olsun temiz fazla giyilmemis
00 YorumlaHava kış soguk senin bir eskin bir hayat kurtarır şüphesiz endişesiz gönder lütfen 🙏🏻
00 Yorumlabol paça pantolonları bilmem ama yarar gibi öbürleri
00 Yorumla
+1 yılSen gönder cunku durumu cok eski değil kiyafetlerin belki ise yarqr
00 YorumlaBazıları ince gibi duruyor ince olanları göndermeyin
00 Yorumla2 el gönderme riskli ola bilir virus falan kapma olayı ola bilir
00 Yorumla
+1 yılIkinci el kiyafet kabyle etmiyorlar onun haricinde sadece zaruri kiyafetler lazim
00 Yorumla
+1 yılbence ise yarar uzun kollu bi kaç kat giyilirse sıcak tutar
00 Yorumla
+1 yılolur bence uygun diger gonderilenlere bakilinca bunlar uygun yirtik yoksa
00 Yorumla
+1 yılİlk görseli yıpranmış diye ayırabilirler
01 Yorumla
Soran+1 yılTamam onu çıkardım zaten
+1 yılYeni olmayan etiket olmayanı almıyorlar
02 Yorumla
Soran+1 yılYanş ama tertemiz gönderiyorum ben hatta göndermeden de yıkayacağım
Soran+1 yılEtiketi yok koparmıştım
İlk tişört hariç uygun o biraz eski duruyor.
10 YorumlaYeniyse ve kışlık ürünse düşünme valiliklere git
00 YorumlaÇok iyi bunlar çok güzel düşünmüşsünüz ☺️🙏🏻
00 YorumlaUygun tabiki bravo sana
00 Yorumla- Devamını Gör (52)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 






