Kıyafet yardımı yapmak istiyorum. Bunlar depremdekiler için uygun mudur?

Arkadaşlar kıyafet yardımı yapmak istiyorum ayırttım biraz ama bunlarda kararsız kaldım uygun mu diye. Elimde bunlar var yani atkı şapka bolero kazak falanda koydum da bunları soruyorum uygun mu diye? Tayt falanda var ama kışlık tayt zaten bunları hiç kullanmadım sıcak tutsun diye yollamak istiyorum. Mont maalesef bu var ama işe yarar mı yine de?
Kıyafet yardımı yapmak istiyorum. Bunlar depremdekiler için uygun mudur?
Kıyafet yardımı yapmak istiyorum. Bunlar depremdekiler için uygun mudur?
Kıyafet yardımı yapmak istiyorum. Bunlar depremdekiler için uygun mudur?
Kıyafet yardımı yapmak istiyorum. Bunlar depremdekiler için uygun mudur?
Kıyafet yardımı yapmak istiyorum. Bunlar depremdekiler için uygun mudur?
Kıyafet yardımı yapmak istiyorum. Bunlar depremdekiler için uygun mudur?
Kıyafet yardımı yapmak istiyorum. Bunlar depremdekiler için uygun mudur?
Kıyafet yardımı yapmak istiyorum. Bunlar depremdekiler için uygun mudur?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Teşekkür ederim arkadaşlar mis gibi oldular tekrardan ütüleyip vereceğim yarına. Alırlar umarım ben gerekeni yapayım da yine de.
Kıyafet yardımı yapmak istiyorum. Bunlar depremdekiler için uygun mudur?
Cevapla