Maraş'tayım bölgeye yardım ulaşmıyor, sesimizi duyurmaya yardımcı olur musunuz?

Ben ve ailem sağ ve kalacak yerimiz var. Her yerde sansür var yardım çağrıları bile yayınlanmıyor artık. İnternete ulaşamayabiliyoruz. Elimden gelecek son şey buradan yardım isteyip bilgi vermek. Çoğu enkazın başına gidilmedi bile. Belki bir iki yere bakmışlardır ama o kadar insanlar canlı canlı ölümü bekliyor.

Bir çadır bile gelmedi devletten. Zenginler, ünlüler, Ahbap falan yardım yapıyor o kadar. Bu şehir terk edildi bir bir ölüm haberi geliyor, dondurma arabalarına cesetler üst üste yığılıp toplu gömülmeye götürülüyor. Suriyeliler şehri yağmalıyor. Burası kıyamet... Buraya insan gücü değil, vinç, mazot, çadır lazım. Yardım edecek insan çok ama hiç bir şey yapamıyoruz. Güvenilmeyen kurumlara paranızı yollamayın çünkü buraya ulaşmıyor bile.

Güncellemeler
+1 yıl
Ben iyiyim kimseden tek kuruş istemiyorum. Gündüz enkazları gezdik şu an kırsala geçtik elimden gelen tek şey insanları bilinçlendirmek yönlendirmek. Yardım etmek isteyen güvenilir kuruluşlara yapsın yardımını. Onlar yerine ulaştırır
Güncellemeler
+1 yıl
Yazıp yazıp siliyorum... Komşum okula sığınmış bir kaç saat önce ilk kez sıcak çorba verilmiş. Verilen yardımın 4/1 gelmiyor buraya. Gelenide yetmediki burada uğraşıyorum bilgilendirmeye. Burada yaşanılanları anlatamam, yazamıyorum bile...
Maraş'tayım bölgeye yardım ulaşmıyor, sesimizi duyurmaya yardımcı olur musunuz?
Cevapla