Bina kolonlarinin işletmelerce kesilmesi bir yıldır oldukça gündemdeydi. Şanliurfa ve Gaziantep'te müşterileri rahat etsin diye bina kolonlarını kesen otopark sahipleri yüzünden binalar depremde yıkılmış. Ayni binaların ikizi ise kolonlari kesilmediği için sapasağlam kalmış. Peki sizin bulunduğunuz apartmanin kolonlari kesilmiş mi?
Çözümü denetim, zamanında alınmayan önlemlerin bedeli zamanı gelince ortaya böyle acı şekilde çıkıyor. Aklımızı kullanıp kaçak, kalitesiz işler yapmayalım.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ya bizim ustalar biraz sıkıntılı iş öncesi samimi iş vakti sıkıntı. Malzemesinden tut yapılışında, fazla uğraşmamak ve paramı erken alım kafasında. Ve böyle hataların bedelini masum canlar ödüyor.
Bı köyde dık çapa eşiğine 2 katlı kendi evini inşaa etmiş koskoca heyelan yıkamamş.