Van depreminde halka taksitle ödettiler kuruş kuruş aldılar, yine ev yapıp yine millete ödetecekler, vergiler iptal edilmek yerine ertelendi. Şu zamanda utanmadan gıdayı parayla sattılar. Bu yapılan milyon bağışlar nereye gidecek o zaman? Bu millet kendi kendine ayağa kalkacaksa onca milyonlar nereye gidiyor?
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Çok güzel demişsin. ev yapıp yine bu halka ödetecekler..
Kaçınılmaz son
Kimseye güvenmiyorum bu konuda. Dürüst insan kalmadı. İnşallah hepsi o bölgeler için kullanılmıştır ama sanmam 🤔
Ah ahh😢😪 bu dünya için çok iyiyiz çok😪
Ne yazık ki elimizdeki dünya bu 😂 bununla idare edeceğiz. Belki yılbaşı ikramiyesi ile biraz daha iyileştirebşlşrşz kendi dünyakarımızı 😂😂
amin 😂yeniden doğacağız o gün nunu 😂🥳🥳
Yılan gibi deri değiştireceğiz. Üstümüzdeki fakir deriyi bırakıp zenginler alemine akacağız. 😎
Gerçi ben yine fakir gibi yaşarım. Sadece para derdim olmayacak o kadar 😂
4/3 ü benim olsun 😇 ben senden çok yerim 😂😂
Yarıya yarıya olacak 🙄 nunu payı Yapacağız. Ben hayır hasenat yapacağım 😂
Hayrını bana yap 😇 nunuyu sevindirmek büyük sevap 🤣😂
O kadar paran olacak 🙄 idareli kullan bitirme hemen 🙄
Ben herkese bir milyon dağıtıp ülkeyi şahlandırmak düşüncesindeyim 😂
Çok iyisin nunu 😂 parayı çöpe atsan daha çok faydası dokunurdu ülkeye😂😂
Bu yıl ne kadar olacak acaba 🤔
300 milyon lira olur herhalde 🤔
Çeyrek bilete 75 milyon düşer.
80 desek 40 sana 40 bana 🤔
İyi para. Bize yeter 😂 😂
Yeter yeter yetmez ama tok gözlüyüz yetmesede yetiririz artık 😂😂
Yarısıyla düzenli para getirisi olan bir işe gireriz. Yarısını çatır çutur yeriz 😂
😂😂🥳🥳
allahım nasip et 😂😂 başka yolu yok kurtuluşumuzun 😂
Tarihler sağlam. O tarihlerden oluşturulan biletlere de çıkmazsa neye çıkacak 😎😂
peki biz o bileti nasıl bulacağız 😂 aynı nolara denk gelen 🤔
Aynısını bulmak mümkün değil. En yakını bulup alacağız 😂
Mesela doğum tarihleri için
02.08.93
11.01.94
0,1 ve 9 çok var. İçinde 0,1 ve 9 aynı anda olan bilet bakacapız 😂
online bilet alınabiliyormuş 😱😂 oraya yazar buluruz bence en yakını seçeriz
Aaa varsa öyle bir uygulama online alırız. Tek tek biletçi gezmekten iyidir 😂
az önce baktım netten online alım varmış 😂 inş.. doğru bilgidir 😂
Milli piyango kendi sitesi üzerinden ise satışlar güvenlidir 😂
Başka yerlere yönlendiriyorsa çıkar bilet alırım 😂
Kendi sitesidir 🤔 o gün yaklaşsın bakarız 😂
Nimet Abla da bilet sırası bekleyemem 😂
Biletleri oluşturunca düşünürüz onu. Daha 5.5 ay var 😂
Ayyy çok heyecanlı 🤩 nasıl geçeçek 5,5 ay 😂😂
Geçer geçer neredeyse bu hesabın bir yaşına girecek. Daha dün karşılaştık sanki senin kahvaltı sorunda 😂 bak nasıl geçti onca zaman 😂
Ne zaman sordum o soruyu acaba 🤔
Ekim ayı başlarında filan 🤔
02.10.2022 olsa 02.08.2023 te tam 10 ay olur 🤔😂
Hesabım donarsa beni unutma nunu ahaahhahahjdjsad 😂😂😂
10 aya yetişirim inşallah 🤣
Seni unutmaya ömrüm yeter mi nunu 🥺
Sakın geç kalma erken gel 😂
Yersem bu sefer küfrederim ama 🤔 hepten silerler 😂
Bir daha olmaz öyle şey. Birisi kafayı takmış sana. Bana da olmuştu yıllar önce 😂
Kimin zoruna gittim acaba 🤔😂😂
Hadi beni geçtim bir insan neden nunumu engeller ki 🤔 olacak iş değil 😂
Evet benden ne isterler 😇 benim gibi şeker bir insandan 😇
Beni engelleyen biri senin sorulara uğruyor sık sık 😂😂
he şu kahvaltı sorundaki cevabına karşı olan engel mi😂 onu bende anlamadım ama yorumlaşmaktan rahatsız olup engellemiştir belki bilinmez 🤔
https://www.youtube.com/watch?v=md11A-ytij8
Çok şekersin şeker gibi
Çok şekersin çok çok çok
Cümle âlem bilsin ki
En çok çok şeker o 😂🥳🥳🥳
Heee tuba sueda muhtemelen 😂
Bu şarkı bana mı 😇
Bu şarkıyı kendi sesinle söylesene 😎😎😂😂
Bana van kahvaltısı ısmarladı ısmarlama sorumda 😍🤩 Severim onu ben 😂 ama niye engelledi bilemiyorum 🤔
Evet sanaaaağğğğ 🤩
Sen bana şarkı söyleyecektin hala söylemedin 🤔 ben niye söylüyorum 🙄
Bildirimlerden dolayıdır. Ama uyar söyle. Laftan anlamazsak engellersin 😂
Veya kahvaltımı kıskandı. Kıskanç şey 😒
Şarkı işi halledilir ama zihnen ve bedenen yorgunum. Daha rahat olduğum bir zaman nunuya lahmacun dürdürme part iki gelir belki 😂
yorumunu kaldırabilirdi öyle olsa ama engellemiş belki başka sebebi vardır 🤔
Kafanla taş mı taşıdın nunuu Lahmacun dürme part 1 gelsin 😂😂
Görüşümü kaldırdı zaten 😂
Neyse umrumda değil 😪 bilmiyor kahvaltının yarısı bana geldi 🤭🤭😂
Kafamı dağlara taşlara vurdum 😂
Part 2 diyecektin herhalde 🤔 aynısını tekrar mı söyleyeyim istiyorsun 😂
😂😂😂 ne derdin varsa gel bana söyle
https://www.youtube.com/watch?v=sEQl3aNvcXE
yooo part 1 dedim 🤔 o bana lahmacun dürdürme part 1 idi bu bana düreceğin lahmacunun part 1i olmalı 😂😂
Derdim büyüktür nunu 😔 seni de dertlendirmeyeyim 😂
Yahu sen böyle şeyler dinler misin 😂 tesadüfen karşına mı çıktı 😂😂
😂 😂 Tamam onun part 1 şarkısını yazarım 😂
Merak ettim nasıl dert bu🤔 😱 o derdine söyle beni oraya getirmesin nunumu üzmesin 🤔
Üzerine milyon versen dinlemem rastgele buldum 10 saniye dinleyip kapadım😂😂
Sonra sorusunuda sorarsın ahahahhajdjsjd 😂😂😂
Abartma istersen. Milyon verseler önümüzdeki 30 yıl sabah, öğlen, akşam yemekten önce dinlersin 😂
Kulağıma pamuk tıkayarak evet 🤔😂😂
Bana milyon versinler yemekten sonra da dinlerim 😂 çok kârlı bir iş 😂
psikoloji kaldırmaz 🤔 😂 bir süre sonra şeederim böyle işi dersin 🤣🤣
Ekmek parası ne yaoarsın 🥴
😂 kaçınılmazsa keyif almaya bak nunu napalım 🤔
Mecbur 😔😂
İyi denetimli bir sistem kurup yapılan bağış ve paraları bölgenin yeniden yapılanması için şimdiden projelendirmeye başlanmalıdır
Öyle olmalı bakalım ne yapacaklar
Milyon dolarlardan bahsediyoruz torti. Düşününce kafam içinde simsiyah bosluk oluşuyor
ben düşününce ise sinirleniyorum 🙄
Sinir benim organım gibi oldugu için lac gundur inan neye nasıl tepkı verecem bilmiyorum ya 🤔
: ((
bu ülkede bir tek sinir sahibi olmak çok kolay
Baskasının yerine utanmak bak bu duyguda cok kolay torti , iliğine kadar insanlardan nefret etmek bunu da sayalım mı?
Nefret etmek büyük emek gerektiriyor ama bunun için büyük büyük emek ettiler bir tek bu konuda başarılılar
Zaten insanları pek sevmem yalan yok hele ki kac gündür gördüklerim siteden bahsetmiyorum burası zaten amip dolu.
Aklı basında , beynini kullanan üye sayısı az maalesef 🥺
Canlı gördüklerimden bahsediyorum türk halkından özellikle nefret ettim.
Cenabet cenabet gezerlerse deprem olur diyeni bile gördüm. Parçalamak istedim o an o kişiyi. Böyle çıplak ellerimle etlerini söküp atmak istedim 🤬😡
İğrenç yaratıklar, aynı cümleyi İzmir depreminde duydum "hakettiler" dedi allah veriyor işte cezalarını dedi, çıldırırsın, insanın sinir kat sayısını çok çok zorluyorlar, anlatsan anlamaz ruhu bozuk kimyası bozuk insanlıktan nasibini alamamış bir yaratık.
Anlatmayla ugrasmak bile kişinin kendisine saygısızlık etmesi. Direkt dilini söküp almak lazım.
Harbiden biz cok boktan bir toplumuz
Övünmeyi böbürlenmeyi seviyoruz türk toplumu şöyle böyle misafirperver derlerdi öyle sanardım sonra sadece sandığımı anladım. Öyle haklısın ki keşke olmasaydın : ((
Misafir agırlamayı severiz bak orası tamam ama sonuna ekleriz sevaptır.
Daha geçenlerde birebir yasadım bunu.
İş yerinde cok cok dindar bir abi var molada kopege simit mi ne bir şey verdi. Abi neden veriyorsun dedim ‘sevaptır ‘ dedi. Anladım abi dedim o kadar.
Belki açtır , ihtiyacı vardı , bu o’nu mutlu eder gibi cümle ya da düşünceler yok bak.
Direkt kendine pay biçiyor ‘ sevaptır ‘ 🤦🏽
: (( bu kadar ince düşünce bu millete fazla değil mi? 😏
bunun bir diğer versiyonuda şey "yazıktır" 😡
Dogru gerçi fazla hatta agır gelir ama insan ümitleniyor be torti.
Yazıktır cok boş kelime gercekten ya. Direkt üstten bakma gibi bir algı olusturuyor bende
O ümitler her defasında yıkılıyor : ( Ben artık hiçbir şey olamayacağımıza ikna oldum.
Kendileri kadar iğrenç bir kelime ama bu millet böbürlenmeyi seviyor emin ol misafirperverde değiliz neler duydum arkadan konuşmayı seven milletiz, çok iğrenciz.
Misafir gittikten sonra arkasından sallamak eyvallah o olur. İnstada fotolar falan paylaşılır.
Hani diyorlar ya batının bilmem neyini aldınız.
Keşke diyorum keşke batının ahlakını alabilsek.
Oooo keşke, ama olur mu en ahlaklı biziz en iyi biziz😏
Tabi tabi müslüman ülkeyiz sonucta. Sahi hangi arap ülkesinden yardım geldi biliyor musun torti? Aklıma takıldı şu an 🤔
ahahahahhahaha he yaa acaba geldi de biz mi duymadık? 🤔ama gelse duyardık dimi? İsrail'den bile geldiğini duyduğumuza göre? 🤔
Şu baklavamızı çalan devamlı bize atar yapan yunanistan bile geldi ve adamlar enkazdan birini kurtardıklarında cocuk gibi sevindiler. Kabe’de dua ediyorlar onu biliyorum hatta video çekip paylaşmışlar.
"Yunan bile yapmazdı" dedikleri bu sanırım ama haklılar yunan bile böyle vicdansızlık yapmadı.
Düşündükçe beynim acıyor. Basım agrıyor.
Eeee torti nasılsın?
Ne desem bilemedim ki🤔Nötr olabiliyormuyuz ben ondan olayım
Sen nasılsın?
Ben de ondan olayım 🥺
Başka zaman olsa inanmazdık şuna "🥺"
😂 şunu atmaya elim bile gitmiyor.
Benim gitti yaa 🤐 Ben attım, her şeyi normal karşılıyorum "olur olur oda olur" kafası var bende beklerim yani hiç şaşırmam. galiba sahiden duygusuzum 🙄Hepsi unutuldu buda unutulacak, bu da geçicek ve bir sonrakinde yine aynı tablo olucak neye şaşırıyoruzki?
Girmiyorum bu ara pek ondan herhalde. Hep diyorum insanoglu her seyi yapabılır.
Düşünme gibi bir yetenegı var bu canlının iyi düşünür kötü düşünür o arkadasa kalmıs.
Tabi ki unutulacak , yıkılan binaların yerine yeni binalar yapılıp insanlar borclandırılacak ve hayat normale dönecek. Bu hep böyle oldu böyle olmaya devam edecek torti.
Yıkılması gereken binalar değil de düzen olsa keşke
2001 yılında kurulup 2002 yılında iktidar olan ve ülkemizi bu duruma sokan malum partiyi 21 senedir iktidar yapan halk mı yapacak bunu 😂😂
Bu sefer harbiden içimden gelerek attım bunu.
Bizimki de ümit işte ya olursa bi umut işte ama boş bi umut 😏 biri diyorki "allah benim ömrümü alıp sana versin" gidip kafamı duvara vurmak istedim "komedi türkiye" diye program vardı bir ara ama biz yıllardır gerçeğini yaşıyoruz zaten
Sorgulama , düşünme ve hesap sorma yetenegı olmayan insanlar toplulugu. Adam totosunu yıkamayı bilmez ama allah kitap dedi diye oy veriyor.
Düşünsene cahil insanlar senin hayatına bu şekılde yön veriyor.
Sorgulama , düşünme ve hesap sorma yetenegı olan insanları kovdular bu ülkeden 🤣🤣 bak bu trajikomik 😂 Doğduğun yeri seçebilme hakkımız olsaydı keşke
Hee dogru onları ötekileştirip ya içeri attılar ya susturdular imkanı olan zaten gitti ülkeden.
Bana şimdi öyle bir hak verilse müslüman ülkeleri secersem ne olayım.
Şu ateist onlar cekık gozlu onlar dedıkleri japonya olur , insana deger veren canada olur. Asla müslüman ülkeler olmaz
Seçmezsin tabi, çünkü zeki insan bi çukura iki kere düşmez😂
müslümanım ama gördüğüm tüm iyilikleri ateist dediklerinden gördüm 🤔 çok yaman çelişki bu ülke yaaa
Sana kısacık örnek vereyim.
Ateist arkadasım var benden 2 yaş büyük tekstil atölyesi var yaklasık 80 kişi calısıyor.
Günlük çalısma saatleri 8 saat cumartesı - pazar tatil.
Her işçinin sigortasını aldıgı maaştan yatırır , ramazanda erzak çeki verir calısanlara.
Eleman diye hitap etmez calısma arkadaslarım der.
Bu adam ateist hem de önde gideni.
İman kişinin kendisini ahlak tüm toplumu ilgilendirir.
öyle haklısın ki... sahi neden bu kadar haklısın?
Keşke olmasam 🥺
: (( Keşke... 🙁
Çay demleyeyim bari kız
bak güldüm buna 😂 evin içinde kamp hayatı 😂ben kampa gittim çay demleyemedim : ((( adam evinde kamp kurup demliyor jdajsajd
Kamp candır ya 🖤 devamlı mutfaga gitmeye üşeniyorum. Bir de benim bogazım galıba tenekeden yapılmış 🥺 sıcak sıcak yağ gibi akıyor çay 😂
Her 2 dakıkada mutfaga gidersem oooo büyük kayıp
o yüzden 300 ml bardakta içiyorum 1 kez gidiyorum sadece 😂
Sogumuyor mu kız o bardakta çay 🤔 saat olmus 01.40 bardak linki hala yok 🥺
Ben kaynar kaynar döküp ılımaya başlayınca içiyorum biraz cinsim ben yaa 😂kalk git bardağın fotosunu çek gel yükle uzun iş 😂
Çayda yeni bir soluk torti ile ılık çay 😂
Kalk git yazdın ya o an öyle hak verdim ki sana 😂
Bunu sadece üşengeç insanlar anlar 😂 Kaynar içemiyorum ki yakıyor🤔 ilk sıcağı çıksın diye bekliyorum sonuna doğru ice tea gibi oluyor djasjdjajd
Üstüne bir dr meyve doğra miss 😂
Bir yerde okumustum işveren biri ‘ tembel insanları işe alıyorum , onlar her şeyin pratik çözümünü buluyor ‘ yazmıstı.
O adam bizim temsilcimiz olsun
ahdhsadjasjd olsun olsun 😂 ama öyle pratik zeka ayrı bir şey o tembellere yüklenen bir özellik 😂tembele iş buyur sana akıl öğretsin demişler o atalar 😂
Boş yapmayan ama tembel bir ataymış kesin o.
Gercekten tembel , üşengeç insanlar kıvrak zeka oluyor bak. İş hayatında da sıkca görüyorum.
Bunu annem okusa ne düşünürdü acaba 🤣🤣
Annelere işlemez bu. Yemin ederim inanmazsın ispatlayamam da zaten 😂
ahahasdhdasjd tembelliğin zeka belirtisi olduğunu anlatsam "hadi kızım hadi git şunu getir" der 😂 Ben kimsenin yeminine inanmam da ama sen etsen inanırım 🤣 gereksiz yere kullanmıyorsun çünkü 😄
Benim yeminime ben bile inanmam kız 😂
İnanmazsa beni örnek göster 😂 sehpa üstüne kamp ocagı koyup cay demliyorum 😂
seni desem benle gurur duyar 😂😂
ben şey yapıyorum "çay içermisin" diyorum içerim diyo "bende içerim" diyorum jsdjsjad
Sen bensin 😂
Ana çay içer misin diyorum içerim diyor yap içelim ya da ben yaptım içiyorum yapsaydın sen de içerdim diyorum 😂 o bana sorarsa şu an hayır yaparsan içerim diyorum 😂
yaaaa 😂😂 kayıp kardeşin filan var mı 😂
Bilmiyorum ki. Bilinen hali hazırda bir tane var ama benimle alakası yok onun ya 😂
kesin karıştı o zaman 🤣🤣
Dur dur gece vakti bana anamGİLLERİ aratıp sorguya çektirme 😂😂
sadjsajdajsdjasd 🤣🤣 o kadar fark var diyosun 🤔😂
Baya var baya.
O fazla resmi benim tam tersim 🤔 şaka espri yaptığı falan cok nadir , fazla hassas falan 🤔
Dişi mi erko mu 🤔
Senin cinsinden. Bak ya iyice kıllandım şu an 🥺
Benim cinsime cins diyemezsin 😂 Fazla resmi değildir, çok naif hassas bir hanımefendidir sen anlamamışsındır 😂
Cins olanlarınız var ama kabul et 😂
Yoo fazla resmi baya resmi hatta 🥺
Offf olmaz mı yaa dolu 😂 keşke olmasa dedirtenler var, ben direk şey diyorum sevgilisi/kocası buna nasıl dayanıyor? 🤣🤣🤣
Bununla ömür mü gecer , suç işleyip içerde yatayım da bundan uzak kalayım falan 😂😂
he yaa tam o cins😂 bir insan neden robot olmak ister ki 🤔 cinslerim tehlikeli yaa 🤣
Cok gereksiz ya gercekten. Programlanmıs robot gibi ciddiyet falan 🤔 erkeğin hem zeki hem yakısıklı hem de bunun farkında olanını hayal etsene bi abooo en tehlikeli olanı bu işte
Ay yok yanlış oldu sanırım : )) ciddiyetten dolayı "nasıl dayanıyor buna" o şekilde demedim, mizacı dışında demiştim onu, hani ciddiyietine robot demedim yanlış olmasın sorry : ))))) adamı robot edenler var yaa ben onu demiştim 🤣
bu arada hem zeki hem yahuşuklu olup hemde bunu farkında olan erkek diye bir erkek yok çünkü öyle bişi yok 😂
Sorry ne kız 😂
Var öyle erkek iş yerinde teknisyen arkadaş var asırı zekı , mermer gibi ve bunun farkında. Aynı şekilde amcaoğlum var.
Hele amcaoğlu abooo pantolon almaya gittik 2 kızdan numara aldı 1 tanesiyle tanısıp arabaya aldı. İnanılmaz tehlikeli
Sorry şey ya kıskanç bacılar sarmasın diye yalandan dedim yoksa çok da sorry değil yani 🤣🤣
Yakışıklı erkek tehlikeli değil yaa 🤔Ne yapacağı belli 😂 Potansiyeli kestirebiliyorsun. Az yakışıklı erkek daha tehlikeli bu yapmaz diyosun asıl o yapıyor djsajdjas
Sasırdım ben de bir an meger numaraymıs 😂
Nasıl sınıflandırma bu torti yakısıklı , az yakısıklı , at agızlı diye gidecek gibi 😂
Al o zaman bir tehlikeli cins daha kedi besleyen erkek ( hepsi degıl ) ve devamlı kedim var diye fotosunu paylaşan erkek 😂
Beklenmeyeni yapıyorsam bil ki yalan 😂
Sınıflandırma değil yahu nezaket o 🤔Güzel miyim çirkin miyim diye soruyorlar yaa, daha az yakışıklısın diyorum, düşün incelik var burada nezakettir bu 😂
Köpek besleyen erkek tehlikesi kimsede yok 😂
Nezaket ne ola ki 😂
Bir insan neden tipi ile soru sorar hiç anlamıyorum bunu. Mesela burada ki ‘ nasılım ‘ neden ya nasıl bir ihtiyaç bu acaba 🤔
Yok kız deme öyle ben de cok besledim tehlikeli değiliz derken çirkin oldugum aklıma geldı tamam tamam 😂
En ayar olduğum şeyler güzellik algısı. Herkesin kendi güzellik algısı var kimse kimseye uymak zorunda da değil. Kimsede beğenmek zorunda değil. Kendini beğenmedikleri için soruyorlar işte tatmin olma çabası Bana güzelmisin dese vereceğim cevap mükemmelim olur 😂😂 mükemmelmiyim yoo değilim 😂🤣İnsan kendiyle barışmalı beğenmeli kabul etmeli. Birine beğendirme arzusu çok gereksiz.
Sen değilsin ama köpek besleyen erkolar tehlikeli : ))) o bir gerçekkk sen gibi sanma erkekleri 😂
Güzellik algısı bende hiç yok sıfır kız 😂
Erkeklere mi ayar olayım kendime mi olayım ne yapayım kız şimdi 🤔
Sen gibi sanma erkekleri ne ya 😂
dur dur djasjdasjdj hatırlatma, unut onu 🤣🤣 yazdıktan sonra dedim ki bu nasıl bir avuntu torti erkekleri sanma ne demek? sajdjdjsadj 😂😂 niye öyle dedim ki ben şimdi inan bilmiyorum 😂
Sen bilmiyorsan ben nasıl bileyim ayooll 🥺 yavas yazıyorum kusura bakma yeni oje sürdüm de 😂
ajsajjdjadjas 😂😂 taktik lazım olursa burdayım biliyosun 🤣
Bir teselli düşün insanı şüphe içinde bırakıyor 😂 eyvallah koca yürekli torti eyvallah 😂
Yaaa siz kadınlara diyorsunuz yaa "herkesi sen gibi sanma" diye 😂tehlikeli değiliz diyosun yaa işte hepsini sen kendin gibi sanma şeysi iştee 😂Kimi kime anlatıyorsam gerçi 🤣
Bana erkekleri anlattın kız 😂 alayının ciğerini aldığı nefesi biliyorum 😏
Saat 4’e geliyor 2 saat uyuyup işe gideyim bari 🥺
İyi geceler torti tabi mümkün olduğunca.
Bir de yapman gerekeni mutlaka yap bu aralar daha çok yap.
Görüşürüz 👋🏼
İyi geceler, sende öyle
görüşürüz 🙌
Hesap sorma işini sonraya mı bıraksak?
Diğer hesabı sorulan şeyler gibi bu da yanıtsız kalacak zaten
Ne kadar sonraya mesela? Bir kaç yüzyıl yeter mi sana? hesap diyor yaa şaka gibi. Böyle millete böyle devlet...