çocuğu olmayanların devletin bu konuyla ilgilenen kurumundan çocuk alması.. bi çok şartları war 40yaşını geçmiş olmak, kısır olmak gibi.. ayrıca evlat edinenlere bizim memlekette iyi gözle bakılmaz arkasından boyboy dedikodusu yapılır..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
şu an için tüm çocuklar devletin gözetimi altında herhangi bir aileye verilmemektedir geçice olsa bile
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
https://www.turkiye.gov.tr/ashb-koruyucu-aile-ilk-gorusme-talebi buradan yapılır
Hemen yap
https://www.turkiye.gov.tr/ashb-koruyucu-aile-ilk-gorusme-talebi
çocuğu olmayanların devletin bu konuyla ilgilenen kurumundan çocuk alması..
bi çok şartları war 40yaşını geçmiş olmak, kısır olmak gibi..
ayrıca evlat edinenlere bizim memlekette iyi gözle bakılmaz arkasından boyboy dedikodusu yapılır..
şu an için tüm çocuklar devletin gözetimi altında herhangi bir aileye verilmemektedir geçice olsa bile
Yanlış bilgi yayma!.
www.turkiye.gov.tr/ashb-koruyucu-aile-ilk-gorusme-talebi
Hemen vermezler bence. Yerimhane vs gibi yerlere sorabilirsin
Dur daha çok erken bütün enkazlar toparlanır sonrasında buna bakılır
İlgili bakanlık sanırım..
Öyle bir şey mümkün değil, şu an yasak.
Yanlış bilgi yayma?
www.turkiye.gov.tr/ashb-koruyucu-aile-ilk-gorusme-talebi
@Fukibaba şimdi gördüm. Ama dün her yerde paylaşıldı, çocukların güveni amaçlı kimseye teslim edilmeyeceğine dair.
Henüz bu tür şeyler gündeme gelmemiştir
İyi varsın
*iyi ki varsınız
Bravo