Hem yunanistan ve halkida çok ilgi gösterdi Yaşasın halkların kardeşliği politikacılar bu iki halkın arasına nifak sokmamali bu videoyu izlemenizi tavsiye ederim 🇬🇷🇹🇷
www.facebook.com/.../?flite=scwspnss
www.facebook.com/.../?flite=scwspnss
Komşu olarak şaşkınım ben hem arkamızdan kuyumuzu kazmaya çalışan hem de yardım eden eden bir ülke bana çok değişik şeyler hissettirdi kurtuluş savaşında ülkemizi işgal etmek istediler ben yine de yaptıklarını unutmam ama deprem yardımı için çabaları sevindirdi.
Ya bunlar geçmişte kaldı o zaman ki yunanistan tamamen İngiliz Fransa tarafından yönetiliyordu. Kimse sütten çıkmış ak kaşık değil Osmanlıda çok iyi değildi.. gün kin nefret ayrıştırma günü değil bence yardım eden herkesten Allah razı olsun.
Affedebilir mi orası tartışılır ama yine de unutmamakta fayda var aynı kötülükleri görmemek için aslında suç onlarda da değil üstümüze salmaya çalışanlarda neyse ne diyim Allah razı olsun
ilk koşanlardan oldular hatta
99 depreminde öyleydi
Yardım eden herkesten Allah razı olsun
Yunanlar dostumuzdur
Kardeşlerimiz
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?