Diken üstündeyim sanki sürekli bir şey olacak gibi tepki veriyorum ve en ufak sesi deprem diye algılıyorum gördüğüm görüntülerden sonra psikoloji kalmadı. İzmirde, Kuşadasında Ege ve Marmara denizinde hafif sarsıntılar oluyor daha büyüğü gelir mi?
Allah yardımcımız olsun.
Allah yardımcımız olsun.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
İzmirde son büyük depremden bu yana neredeyse her gün oluyor ufak olması büyüklere engel diyorlar
şu an uşak ve İzmir 1. Bölge tehlikesinde. 6 şubattan önce hiç deprem haritasına bakmadığım için İzmir'de ufak ufak olmasına dair bilgim yoktu. Şimdi oluyor öncü mü diye düşünüyorum dahada korkuyorum. En ufak sesi yanlış algılıyorum hatta bir kaç yakınım ile helalleştim.
3/4 gün önce 4 şiddetinde oldu ve süreklide oluyor.
haritadan bakacak olursak fay hattının yoğun olduğu bölgelerdeyiz. Yani her an olabilir. Fakat korkmak ve psikolojik olarak kötü olmak bir fayda sağlamıyor ne yazık ki. Bu yüzden dikkatli olmak gerekli sadece.
Dün gece 00.50 gibi bı uğultu sesi geldi gökyüzünden mi nereden bilemiyorum aşırı yüksek sesle biz duyduk ama sordum bizden başka kimse duymamış. 30 saniye falan sürdü zaten herşeyi ona bağlıyorum, bilemedim. Biz hep fay hattının yoğun olduğu bölgelerdeydik ama şu an olan küçük sarsıntılar umarım daha fazlasının habercisi değildir
İnşallah değildir. Psikolojik açıdan da insan yanılabiliyor. Bu yüzden biraz daha sakin kalmanda fayda var bence.
Olduğum apartman 5 katlı içinde 22 daire var ben 3. Katındayım. 6 yıllık duvarlardan boş ses geliyor korkuyorum
Rüzgar sesi de olabilir hava cidden soğuk korkmayın ya
Duyduğum sesten sonra hava durumuma girdim o seste bı rüzgar olması için orta düzey dalan göstermesi lazım ama hafifti ve cidden rüzgar hafifti
Ses ne olabilir inan bilemedim ama bak zaman da geçti biraz sakinleşmen şart
Oturduğumuz eve de güvenmiyorum ki. 6 yıllık bazı duvarlardan boş ses geliyor 5 katlı biz 3. Kattayız. Pencere altlarında çatlak da var..
Aslında yeni bina sayılır. Çok sağlam diye düşündüğünde yıkılabiliyor bu yüzden eve bakarak bir karar verme
2.850,000 milyonluk depreme dayanıklı 1. Malzeme dedikleri ev bile yıkıldı... Doğru diyorsun aslında
İnşaat sırasında çalınmadıysa kolanlar borular için kırılmadıysa iyi diyrbiliriz.
Ama önce moral iyi düşünmek umutlu olmak şart anlaşalım
Valla hiç iyi değilim. Ben Uşak'ta yaşıyorum İzmir , balıkesir, denizli, Ege ve Marmara denizinde sarsılmalar oluyor halen ve bu bölgede son zamanda büyük deprem olmadı öncü sarsıntı olabileceğinden korkuyorum. Eğer öncü sarsıntıysa büyük deprem geliyor demekmiş. Yaşım daha genç yapmak istediğim çok şey var. Sevdiklerimi kaybetmekten de çok korkuyorum. Böyle düşüncede olunca da asla kendimi rahat hissedemiyorum sürekli dua ediyorum. Geceleri uyumakta kararsız kalıyorum durabildiğim kadar nöbet tutuyorum diyebilirim. Saat başı deprem haritasına da bakıyorum, deprem görüntülerine bakıyorum, insanların feryadını görüyorum ne olanlara ne de olacaklara elimden bir şey gelmiyor bir çözüm ya da önlem alamıyorum haliyle de psikolojik olarak çöktüm. Günlük hayatımda yaptığım her şeyi şu an rahat yapamıyorum hep diken üstünde hissediyorum sanki bir an gelecek gibi
Bende izmirdeyim bir haftadır sarsıntı olmadı hiç. Ama her an olabilir deprem ülkesindeyiz. Olan deprem herkesi etkiledi ama çok kafaya takmak psikolojik rahatsızlığa gider bu da kötü. Sevdiklerinin kıymwtini ve yapmak istediklerini her an yapmaya çalış çünkü tek gerçek ölüm bu nasıl gelir bilemeyiz ki. Korktukça ürperdikçe yaz kafan dağılır ama iyi gelir
İzmir'deki sarsıntılar 1-2 şiddetinde yani hissedilmeyecek oranda. Sevdiklerimle helalleştim az zaten 3-4 kişi. Yapmak istediklerimi yapamam ki yapmam için çok zamana ihtiyacım var. + Dün sosyal medyada gördüm Kayseri'de büyük katlı bir binanın üstünde bir karartı var hareket falan ediyor hava da karanlık belli değil. Sosyal medya çok etkiliyor beni
Bir çok yanılma olabiliyor görüntüler sosyal medyadan uzak kalıp sadrce zaman geçirmek ve eğlenceli şeylere odaklan. İzmirde en son 4 şiddetinde oldu o da bu büyük depremden bir gün önce
Bende usaktayim arkadaş olabiliriz