Depremden sağ salim çıktık ama donma riski var, ne yapacağız?

Arkadaşlar selam depremi atlattık ama buralar kar kış kıyamet. Donma riskimiz var gerçekten napacağım bilmiyorum. Annem ahıra gidiyor ineğimiz var ona bakıyor ben ise hiç çıkmıyorum korkuyorum. Napacağım bilmiyorum inanın. Bu durumu nasıl aşarız. Soğuktan ölür müyüz ya da açlıktan :(

Güncellemeler
+1 yıl
Bu içerik tamamen bilgi almak içindir. Donma ve diğer problemler için ne yapabiliriz onları yazalım ve bilgi edinelim
Depremden sağ salim çıktık ama donma riski var, ne yapacağız?
Cevapla