Kargaların depremi hissettiği söyleniyor. Karga gaklamasından korkmak gerekir mi?

Kargaların depremi hissettiği söyleniyor. Karga gaklamasından korkmak gerekir mi?

Hayvanlar insanlardan daha çok depremi hissediyormuş. Bu yüzden karga veya başka bir hayvan bağırdığında kötü bir şey olacak derlerdi eskiler?

Güncellemeler
+1 yıl
Kargaların depremi hissettiği söyleniyor. Karga gaklamasından korkmak gerekir mi?
Cevapla