Virgül (,) koymamışsın O yüzden yanlış anladım Özür dilerim çok gerginim çok üzgünüm gerçekten Nice arkadaşımı kaybettim Ve hâlâ yardım ekipleri erzaklar ulaşamadı
Estağfurullah 😔 Hatay, Adıyaman, Kahramanmaraş ve Diyarbakır'dan arkadaşlarım aileleriyle enkaz altında kaldı Gönüllü olarak gitmek istiyorum ve olmuyor yollar ulaşım her şey çok kötü
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bazı şehirlere gidilmemiş köylere nasıl gidecekler
😔 inşallah ulaşırlar yollar çok sıkıntılı
Uçaklar devreye girdiler ama bu süreçte çoğunluğun şarjı bitti kimseye ulaşamazlar
Helikopterlervar dronelar var isteseler gidemezlerse bile drone ile ulaşırlar
Evet ama enkaz altında olanları algılıyor mu bu dronelar
Yok algılamaz ama yinede o bölgeyi görürsün en azından
Yani bir şey olmaz bizde burdan görüyoruz ama hiçbir şey yapamıyoruz
Öylesi farklı mini droneler var avuç içi kadar boşluklardan içeri girebilir
Hm inşallah bir işe yararlar
Birileri akıl ederse yararlar bence
İnşallah
İnşallah🤲
Amin ecmain Allah'a emanet olsunlar
Amin
Amin
köylerden hiç haber yok zaten bazı illere bile doğru düzgün ulaşılamamış
O zaman neden g*tlerinden bilgi uydurarak her şey kontrolümüz altında diyorlar
millet isyan etmesin diye ama insanın aklı ile dalga geçer gibi açıklama yapıyorlar
Allah'ım ya sabır
Zaten haberlerde isyanlar artıyor kimse umursamıyor 😔
Köyler evet köyler ahırlar ses yok
Köylere ahırlar mı dedin sen
Türkçe konuşuyorum diye düşünüyorum?
"Köyler evet köyler ahırlar ses yok"
Yani köyler (virgül) ahırlar yani hayvanları kastettim, ses yok habere çıkmadılar" anlamında dedim?
Siz ne anlıyorsunuz köylülere hakaret ettiğimi falan mı🤦 Hey Allahım
Virgül (,) koymamışsın
O yüzden yanlış anladım
Özür dilerim çok gerginim çok üzgünüm gerçekten
Nice arkadaşımı kaybettim
Ve hâlâ yardım ekipleri erzaklar ulaşamadı
Asıl ben özür dilerim başın sağolsun 🌸
Hatay mi
Estağfurullah 😔
Hatay, Adıyaman, Kahramanmaraş ve Diyarbakır'dan arkadaşlarım aileleriyle enkaz altında kaldı
Gönüllü olarak gitmek istiyorum ve olmuyor yollar ulaşım her şey çok kötü
Ne olacak haliniz ya yangın çıkmış su basmış
Ben Vandayım yangın söndürüldü ancak sular ne aşamada bilmiyorum
İnşallah her şey bir an önce düzelir