Deprem uzmanı Frank Hoogerbeets 8 Şubat için tekrar deprem olacağını bildirdi. Sizce bu sefer yeterince önlem alındı mı?

Zaten birçok bina yıkıldı fakat geri kalanlar için ne yapılabilir? Henüz enkaz altındaki herkes çıkarılamadı bile...
Deprem uzmanı Frank Hoogerbeets 8  Şubat  için tekrar deprem olacağını bildirdi. Sizce bu sefer yeterince önlem alındı mı?
Deprem uzmanı Frank Hoogerbeets 8  Şubat  için tekrar deprem olacağını bildirdi. Sizce bu sefer yeterince önlem alındı mı?
Deprem uzmanı Frank Hoogerbeets 8 Şubat için tekrar deprem olacağını bildirdi. Sizce bu sefer yeterince önlem alındı mı?
Cevapla