Dine düşman değilim fakat bu okunan "Sela" insanı ümitsizliğe sevk etmez mi?

Şahsen ben binanın altında kalsam ve sela duysam panik yaparım yani , bu olması gereken bir şey miydi çok mu önemliydi , göçük altındaki sesleri duymak mı? Yoksa sela dinlemek mı? Beni bu diyanet dinden imandan soğuttu kim ne derse desin tiksindim yemin ederim , diyanet ne işe yarıyor onu da anlamış değilim.. neyse biraz daha yazarsam küfür basicam , Adamlar yıkılırsa yiklisin arkamızda reis var yenisi yapar diyor , şaka mı bunlar?

Dine düşman değilim fakat bu okunan "Sela" insanı ümitsizliğe sevk etmez mi?
Cevapla