Erdoğan: Harcanması gereken yere harcadık (deprem vergileri), bundan sonra da hesap vermeye zamanımız yok, haklı mı?

Erdoğan: Harcanması gereken yere harcadık (deprem vergileri), bundan sonra da hesap vermeye zamanımız yok, haklı mı?

Soruya tüm cümle sığmadı ancak dediği şey, Harcanması gereken yere harcadık. Bundan sonra da bu tür şeylerin hesabını vermeye zamanımız yok.

Bunu Elazığ depremi sonrası söylemişti, siz ne düşünüyorsunuz, bu sözü sizce doğru mu. https://t24.com.tr/amp/haber/erdogan-elazig-depremi-sonrasi-deprem-vergisi-sorusuna-boyle-cevap-vermisti-harcanmasi-gereken-yere-harcadik-bay-kemal-e-hesabini-vermeye-zamanimiz-yok,912493

Erdoğan: Harcanması gereken yere harcadık (deprem vergileri), bundan sonra da hesap vermeye zamanımız yok, haklı mı?
Cevapla