Selin Ciğerci, Gökhan Çıra ile evliyken evlat edinmek bir yola çıktığını söylemişti. Bebeğin babası Gökhan Çıra'da sosyal medyada kızı ile paylaşımlar yaptı.
Anne olduğunu açıklayan Selin Ciğerci, "Evet, anne oldum beni tebrik edebilirsiniz artık teyzesiniz. Eski eşimle biz evliyken bir yola başvurduk. Evladım yakında gelecek uzun zamandır da odası var." ifadelerini kullandı.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Hayır tabi ki biyolojik olması gerekmiyor kan bağı birini anne ya da aile yapmaz. önemli olan sevmektir değer vermektir. tebrik ediyorum
Ben bişey anlamadım.
Evlat edinme deniyor, eski eş deniyor, sonra Gökhan ciğerci kızıyla resmini paylaştı deniyor.
Evlatlik mi alındı, cocuk gokhandan mi, yoksa sperm bankasından tohum mu alındı anlasilmiyor
Annelik biyolojik olmak zorunda değil ama bu şekilde de çok yanlış Allah sonumuzu hayır etsin inşallah
Allah'ım böyle şeyleri normalleştirmeye çalışıyorlar başımıza taş yağsa hak
Biyolojik olmak zorunda değil annelik duygusunu verebiliyorsa eğer
Bu nasıl midesizliktir ya, bunun kocası olacak vidanjör meraklısı erkek midir be?
Nasıl bir çarpıklık. Bu kız lezbiyen ya da erkeğe dönme olacaktır
Cinsel yönelim sonradan gelişen bir şey değil, biliyorsun değil mi? Batı ülkelerinde yıllardır eşcinsel çiftler çocuk evlat edinebiliyor, dediğin gibi olsa hepsinin çocukları eşcinsel olurdu ama değiller?
@MustiEmre
@Canerozkum
@Antimaskulızmm_
Teşekkürler ☺️
Rica ederim bir sorun yok gördüğüm kadarıyla 🙄
Yorum kaldırılmış hakaret ve küfürlü bir yorum vardı
@mutantnproud bu yalanlara karnım tok
Güzel kardeşim, lezbiyenlik sapkınlıktır. Doğuştan değildir. Kanıt isterim.
İ. bnelikte sapkınlıktır.
Sapkınlık demeden önce araştır evet düzelebilen bir bozukluk fakat insanları dışlamamak gerekiyor benim böyle yönelimlerim olduğu zaman annem babam dışlamadı mesela yanımda oldular hep şu an öyle yönelimlerim hiç yok. Bu düzelen bir şey o yüzden insanlar sonradan tercih ediyor diye dışlama bizzat yaşadığım için söylüyorum
Bir kız beni 2019 yaz ayında uyarmıştı düzeliyor diye dinlememiştim keşke dinleseydim neyse
Allah'ım affetsin de bunları görünce iğreniyorum😒🙄
Mutlularsa kimseyi ilgilendirmez de millet amma duyar kasmış sşdlfkşsdf yarıldım
Tabiki takdir edilesi bir hareket lakin herkes kendi kanından kendi canından birini ister
Bunun kocası olacak elemanda futbolculuğu ile konuşulmadı sırf reklam için trans kadınla evlendi amacınada ulaşmış gibi
İğrenç çocuk bunların elinde heba olacak. Allah m sen o meleği koru yarabbim
Annelik tamamen biyolojik bir olgudur. Diğeri sadece duygusallıktır
İki erkeğin bebeği olmaz , eğer bebek burada yetişirse psikolojisi normal olmaz , ama kime ne söylüyorum boş ver..
Biyolojik mi? Gerek bile yok ne anneler var da. Neyse hayirli olsun hayirlisi olsun
Sapkınlığın mide bulandırıcılığın nirvanası
Hastalıklı varlıklar yok olsa
Bari reklam yapma yaa ne iğrenc varlıklarr
Allah analı babalı büyütsün
Lan bu kadın dönme degilmi nasıl anne oldu
Bebeğe yazık olmuş
Tuhaf geldi bu kişiyi samimi bulmuyorum sadece
Başlıgı görünce nasıl ya dedim 😂
Selin ciğerci eskiden erkekmis diye duydum
evet
Nasıl doğurdu ki djfjgj
doğurmamış taşıyıcı annelik durumları olmuş ama babası gökhan
aynen annelik duygusu
E yapsınlar ne olmus sanki
Düşünsene, annenin pipisi var...
İğrençlik
Tebrikler
Taşıyıcı annelik nasıl
Anne olamaz.
yaa bi s... n gitsin
Nasıl olmuş o iş?
zorunda
Yaaa ne güzel 😭😭