kaç haftadır şu zaman kar bekliyoruz diyorlar ama asla yok :D şimdi de Şubat 'ın ilk haftası gelecekmiş

kaç haftadır şu zaman kar bekliyoruz diyorlar ama asla yok :D şimdi de Şubat 'ın ilk haftası gelecekmiş

Hava durumu tahminleri yapmak için kullanılan modeller ve teknolojiler geliştikçe, tahminlerin daha doğru hale geldiği söylenebilir. Ancak, her zaman doğru olmayabilecekleri ve değişebilecekleri unutulmamalıdır. Önemli olan, tahminleri doğru bir şekilde yorumlamak ve uygun önlemleri almaktır.
Cevap
38Cevap
Umarım Ankara'ya da kar gelir. sevgilimi bu kadar beklemedim :D
Yağıp yağmaması beni hiç ilgilendirmiyor. Bu kadar takıntılı değilim. :D Kıyamet senaryosu üretmeye gerek yok.
Yahu şu kar yağsın da kar deyu ağlayanlar bir huzura kavuşsun. Bizim gibi tüm gün hatta gece sokaklarda olan insanların da Tengrim yardımcısı olsun.
Bulutlar beklentilerin dışında dağılabiliyor. Meteoroloji kısa dönemde iyi tahminler yapıyor da uzun dönemde başarılı olamıyor.
Siz bilmezsiniz eskiden İstanbul'a hiç kar yağmazdı cumhurureis onu da getirdi xd
Gazeteyi ne zaman açsam. Meteorolojiden uyarı! diye başlık görüyorum :D Bende inanmıyorum
İçimdeki heves bir çok şey gibi öldü ister yağsın ister yağmasın
Yagmur da geliyor buralara kuraklik olmadan inşallah
Bu ara yapılan tahminler pek tutmuyor, yağmadan inanmam 😅😅
Haftasonuda buraya bekleniyordu şimdi açık gösteriyor haha
İstanbul'daki soğuğa bakacak olursak, eli kulağında gibi.
Benim için bir önemi yok zaten evden dışarı çıkamıyorum
İnşallah artık kar yağar da şu hava biraz rahatlar geçen sene bu zamanlar her yet beyaza bürünmüştü ne güzeldi
Yazıklar olsun inşallah aynısını yaşarsınız emeğine yazık lan sana verdiğim
Ankarayada yagsaydi sert sert esiyo kurban. oldugum
Artık mevsimleri zamanında yaşamak istiyorum ve lütfen kar yağsınnn bu gidişat hiç iyi değil ziraa
İstanbul'da askerlik yapıyorum şahsen her gün dua ediyorum kar gelmesin çünkü bu kulelerde donacağız
Hayır bekleniyor ama kim bekliyor acaba yalandan haberler
İstanbul'a kar yağsa da Ülkecek rahatlasak.
Epey soğudu hava bu sefer gelir inşallah… ❄️
Ben bu aşka olan inancımı kaybettim malsf
Bu sene çok geç kaldı. Ama üşümeden geçti.
Sorma ya, yağmadı gitti bir 😃
Haziranda bekliyom ben 😅
Buralara yaz günü kar yağıyor canımmmm
Gelsin artık metroyla ise gideyim yaa😀
S*kecem artık yağıyorsa yağsın
Havalar buralarda hep sıcak yani sanmiyorum.
Kaç aydır söylüyorlar ya
İstanbul'a kar gelmesini bıraktım ben artık 😂 Anadolu yakası bir de hiç gelmez ya
Gelir kesinlikle hissediyorum.
Havalar birden çok soğudu, gelir gibi...
Yağsın artık, yoksa Mart , Nisan mayısta yağar.
Karı severiz 😈 Ama çok olacak. 🤣
Ya gelmesin sevmiyorum
Her zaman için o inancımı koruyorum.
Karı geçtik yagmur yagsa yeter susuzluk kapıda
Hadi hayırlısı, inşallah bu sene doyarız kara.❄☃️
Gelsin de kar görmeye ven de geleyim
Gelmesin artık istemiyorum :/
Ankara 'ya da değilsin ya
Kış bitcek hala yağmadı
Bakalım görecez😂
Yağsın ya
Gelsin artık kar kış görelim biraz
Gelecek
Yok hayır..
pek de ian ilir gibi degilya
Kalmadı
Evet
Hayırlısı.
Kalmadi
Artık sabırsızlıkla bekliyoruz
Yağ artık yağ
yagsinmi
İnşallah gelir
Yağsın artık ya
Evet var.
Bence gelecek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?