Fatma Girik'in ölüm yıl dönümünde kabrinin başında sadece kardeşi vardı. Sizce toplum olarak çok mu vefasızız, biz ne ara böyle olduk?

Yeşilçam'ın ünlü oyuncusu ölümünün birinci yıldönümünde kimse mezarında ziyarete gelmeyerek büyük vefasızlık yaptı. Yaşamını yitiren usta oyuncu Fatma Girik, Bodrum Torba Mahallesi'nde bulunan Torba Mezarlığı'nda sadece kardeşi Günay Girik ve komşusu Muzaffer Ilıcak tarafından dualar ile anıldı. Torba Mahallesi'ndeki komşuları başta olmak üzere sanat ve siyaset dünyasından birçok ismin Girik'i kabri başında anmaya gelmemeleri ise dikkat çekti.

Fatma Girikin ölüm yıl dönümünde kabrinin başında sadece kardeşi vardı. Sizce toplum olarak çok mu vefasızız, biz ne ara böyle olduk?

Resim kaynak iha

Fatma Girik'in ölüm yıl dönümünde kabrinin başında sadece kardeşi vardı. Sizce toplum olarak çok mu vefasızız, biz ne ara böyle olduk?
Cevapla