Muhalifler niye kendine halk diyor türk milletinin çoğunluğunu oluşturmuyorlar niye diyorlar?

Biz halkız, biz milletiz ama azınlık

Muhalifler niye kendine halk diyor türk milletinin çoğunluğunu oluşturmuyorlar niye diyorlar?
Cevapla