Kurtuluş mücadelesinin bir parçası olan Adana'nın kurtuluşu, Çukurova'nın Fransız işgalinden temizlediği önemli bir gündür. Sizler Adana ve Adanalıyı nasıl bilirsiniz?
Uzun yıllardır memleketim Adana'dan uzak dahi olsam onun toprağını, suyunu hiçbir şeye değişmem. Hele ki yemekleri... Ekmeği bile bir başkadır.😊
5 Ocak Adana'nın Kurtuluşu kutlu olsun! Adana'yı nasıl bilirsiniz?
Adanayı oksijensiz bilirim arabayla geçtim sadece klima açıktı ve pencere atttttteş gibiydi bi pencereyi açim dedim hava gelmiyordu 😂 adanalılar da iyilerdir ya çok samimi olmadım adana kültürünü görmedim 😃 iyidir iyi şimdilik iyiler
Bu haber doğru :D Ama bu haberin yayınladığı dönem ortalama 4-5 yıl önce... Yani onlar daha sıcak görmemişler. Benim Adana'da yaşadığım dönemde Show Haber Adana'ya gelip asfaltta yumurta pişirme testi yapıp, sıcaklığına atıfta bulunmuştu. Ortalama 45-54 derece aralarını gördük. :D
Adana'ya defalarca gittim. Ekim'de gitmeme rağmen havası güzeldi. Yemekleri ucuz, her şeyi ucuz valla. İnsanları sıcaktan deliriyor sadece 😅 1 Samsun 2 Adana olaylı memleketler 😂
Evet, yaşam şartları diğer illere göre daha iyiydi her zaman... Zaten emekliliğin en rahat gecirilebilecegi memleket olarak Adana dünya genelinde 4. yer olarak seçilmişti.:)) Gıdaları çok tazedir. Her şey hemen hemen kendi toprağında yetişiyor.