Evet geldik şimdi altılı masaya olanlar oluyor artık kılıçlar altılı masada çekildi mi sizce?

Son günlerde altılı masada catirdamalar olmaya başladı her kez birbirine laf söylemekle meşgulken insanların beynide 6 ya bölündü aslında pis yedili desek yeri var çünkü ortaklardan biri hep masanın altında saklanıyor sizce bu ortaklıktan bir şey çıkar mı ülke ve millet adına ben şahsen çıkmaz diyorum içlerinde satan satana birbirlerini
Evet geldik şimdi altılı masaya olanlar oluyor artık kılıçlar altılı masada çekildi mi sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben bilemem az önce çıkmış eyt
Güncellemeler
+1 yıl
Gelinen son nokta yine ben yaptım oldu ama bilmiyorki kararnameyi CB yazıp onlayir eyt muhabbeti
Evet geldik şimdi altılı masaya olanlar oluyor artık kılıçlar altılı masada çekildi mi sizce?
Cevapla