Erdoğan yakışıklı olduğu için en çok oyu kadınlardan alıyormuş sizce doğru mu?

Evet halamlarla tartışıyoruz şu an sinir küpü oldum ne diyim ben bunlara sizce

Erdoğan yakışıklı olduğu için en çok oyu kadınlardan alıyormuş sizce doğru mu?
Cevapla