
Almanya’da yayımlanan Focus dergisi dünyada farklı ülkelerden 799 kentte yaptığı araştırmada, en iyi emeklilik geçirilecek ilk altı kent arasına Türkiye'den Adana girdi.
gazeteduvar.com.tr/focus-dergisi-secti-en-iyi-emeklilik-gecirilecek-

Almanya’da yayımlanan Focus dergisi dünyada farklı ülkelerden 799 kentte yaptığı araştırmada, en iyi emeklilik geçirilecek ilk altı kent arasına Türkiye'den Adana girdi.
gazeteduvar.com.tr/focus-dergisi-secti-en-iyi-emeklilik-gecirilecek-
Şehir güzel ama emeklilik için çok uygun bir yer değil Adana merkez için söylüyorum emeklilik için Adana merkez uygun değil (Adana merkezden uzak dağlık ilçeleri Tufanbeyli, İmamoğlu, Feke vb. uygundur) Ama Adana merkez sıkıntılı yer Nedeni ise suç oranları yüksek gerçi ülkemizin her yerinde suç oranları fazla suç oranları az şehir yok her şehir aldığı göçlerden dolayı bozuldu ama Adana merkezde yaşayan bir kişi dışarı çıkıp bıçaklı ya da silahlı saldırıya uğramayıp evine sağ salim dönebiliyorsa şükretsin yoksa orada başına ne gelir belli değil Allah Korusun kim vurduya gider insan Ama şunu söyleyeyim bu araştırma 1970'li yıllarda yapılmış olsaydı o zaman Adana'nın merkezi emeklilik için %100 uygun derdim ama günümüzde bunu söylemem zor Adana eskisi gibi değil çok göç aldı Adana'nın yerlisi ise azınlıkta kaldı dolayısıyla bozuldu Ama Adana'nın yüksek rakımlı ve merkezden uzak ilçeleri emeklilik için uygundur Hem emekli kafa dinler sakin yer sonuçta hemde merkeze nazaran suç oranları az
Adana guzel yer. Adanalilar da (asıl yerlileri) cok elit insanlar aslinda. Ama adananin ortasindan gecen yolun altinda kalan kismi bizim dogulular (ben de doguluyim) istila ettikleri icin adananin adini kotuye cikardilar biraz. Cok genis tarim topraklarina sahip oldugundan hep dogundan gelip yerlesen tarim iscilerinin cocuklari torunlari hukum suruyor su an. 4 yil universite okudum cok guzel sehir hic sıkıcı degil.. tabi anayolun altina inmediginiz sürece😂
Adana li olarak evet adana daki sosyal tesis imkaninizmirde maalesef goremiyorum nehir in her yeri koşu spor alani jangi sehirde var pekk soruyorum şu adana yi gormeyip de televizyonlarda kotu bilen arkadaslara tek tavsiyem haziranda Temmuz başı bir gidin gezin gorun adana anlatilmaz yaşanir
Cevap
34Cevap
Bence değildir
avrupadan gelen muğlada da en iyi emekliliği geçirebilir istediğine de geçirebilir memleket thailanda döndü mng
Hiç gitmedim ama saçma olmuş sanki listede olması djsjs
Sanırım iklimsel değil görüntü olarak buna karar verdiler. Zira o nemle orada yaşayabilen herkes uzaylıdır benim için.
Memleketim orası ama iyisi olduğu gibi kötü yönleri de var tabiki adana iyidir
Yazları kaç derece olduğundan bihaber sanırım bu dergi editörleri
Ucuz olmasi her butceye hitap etmesi acisindan secilmis olabilir
Çok mantıklı lan. Gasp hırsızlık vs geçinir gidersin
Focustan iyi mi bileceksin? Adana muhteşem bir şehir
Adana on numara. Kiremithane falan çok elit yerler.
Düşün memleketin halini 🤔
Off bayıldım bu habere, adam akıllı belediye başkanı gelip çalışmalar yapsa fazlasıyla iyi olacak
Güzel şehir de oksijen yok sanki ben nefes alamamıştım resmen gittğimde
adananin ucra köşesi olursa olur ama merkez kalabalik insanlarda cok tuhaf
Dünyanın geri dönüşüm yapılamayan çöplüğünden birisi adana. Onca çöp Avrupa Dan oraya taşınıyor...
Çok haklılar hatta belediyeden seçmek için para almışlardır
Kendi tercihi kim bilir ne tür düşüncede görüşü neden böyle oldu bilmiyorum
Evet Adana gerçekten güzel bir şehir yalnız yazın çok sıcak oluyor birde artık İstanbul gibi işgal altında ne yazık ki.. Şu anda Türkiyede rahat emeklilik geçirilecek hiç bir yer yok.. Her yer Suriyeli köpek kaynıyor.
Hayırlısıyla bir gönderebilseydik şu suriyelilerii komutanım
Devlet buna nasıl müsade ediyor komutanım
Adanalı değilim ancak yaşadığım süreçte çok beğendim. conolordan varoşlardan uzak durulursa güzel yer.
En iyi emeklilik geçirilecek şehirler; Balıkesir ile Muğla...
Adana sıcağında nefes bile alınmaz...
insanları sıcak kanlı ama çok göç alıyor, her geçen gün suriyeli sayısı artıyor. Buda yaşanmaz hale getiriyor şehri. 10 sene önce deseydiniz eğer evet derdim ama şu an için bir şey diyemiyorum
Nasıl Adana ya orası Türkiye'nin Teksas'ı değil mi bence emeklilerin Adana'da hemen bıçaklanıp öldürülmesi için devlet para vererek sokmuş Adana'yı oraya lwjdiejd
İnşaat izlemek için bir çok fırsat barındırdığı içindir
Benim dikkatimi çeken bir şehir değil. Ama tabi biraz bakmak lazım.
kafası güzel veya adana da daha önce bulunmamış mal beyanı
Adanalıyım ve inanın sıcağı dışında o kadar iyi bir şehir
Ucuz olduğu için sanırm
Araştırmayı nasıl yaptılar acaba 😅
Bi biz bilmiyoz kiymetini
Akşama kadar birbirini bıçaklıyorlar skjdsj
Hayır değil ülkenin daha iyi yerleri var
Hiç gitmedim ama şaşırdım sonuca
Bence değerlendirmede yanlışlık var :d
Emekli olunca gidecem yerleşecem köyüme
Guzel bi paylasim olmuş tesekkűrler
Adana Birleşik Devletleri diyeceksiniz.
Adananın sıcağından haberi yoktur onların
Sakarya Serdivan'ın üzerine tanımam.
Ben istemem adana
evet emekliler sessiz sakin bir hayat istemeyip bol aksiyon ve survivor seviyorsa adana on numara yer nereden mi biliyorum çünkü memleket orası :D
Boktan bir şehir insanları da geri kafalı ve yobaz asarim keserim havasındalar erkeklerin çoğu keko
Demek ki öyleymiş
Focus un aklı hala yapmadıklarında olsa gerek
Sanmıyorum
Güzel şehir
Coğrafi olarak Adana güzeldir.
3500 TL maaş alan bir insan için heryer aynıdır.
Resimlerini gördüm bence değer
Ooo yine zirvelerdeyiz
Ye kebabi iç şarabı sık arabi tabiki adana
bence cok iyi
Adana süperrrr
bu nasıl olabilir ya
Yazin sicagini saymazsak tabi
Bence bunda bi yanlışlık var 😀
İyidir
Adana'nın köyleri olabilir
Bilgim yok
Değil
Benim tercihim degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?